Aviseringar
Rensa alla

Jennifer Lopez nya låt och video, är hon feminist?


Ämnesstartare

   

Vad tycker ni?  

Litar på att ni besvarar de frågor jag har men inte orkar skriva.  

Edit: ångrar mig och lägger till min lilla analys, att vara neutral är för svårt.... Mina tankar om videon


   
Citera
Ämnesetiketter

"existerar hon fortfarande i rampljuset" är min enda tanke


   
SvaraCitera

Det enda jag får fram av henne är att hon är dyslektiker.


   
SvaraCitera
Draug

mina öron ramlar av och hörselgången ruttnar om jag lyssnar på det där.


   
SvaraCitera

hahaha fyfaaaan vilken värdelös låt, vad håller hon på med?

eh snygga dudes men det där är ej feminism, hon har bara vänt på det. 


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

ser ingen jävla skillnad på den här o vilken annan jävla musikvideo som helst, ett gnutta mer nakna snubbar typ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu: det där är ej feminism, hon har bara vänt på det.

TACK :'D 

Fkpaw:
ser ingen jävla skillnad på den här o vilken annan jävla musikvideo som helst, ett gnutta mer nakna snubbar typ...

mm eller hur! lite så


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

Fick förhoppningar i början! Men hepp. Videon sexualiserar ju fortfarande kvinnokroppen? Och finner både män och kvinnor som är halvnakna och åmar sig så onödigt och osexigt. Nä. Besviken. Och så himla dålig låt???


   
SvaraCitera

Tänker inte ens försöka bedöma en persons åsikter i en politisk fråga baserat på en musikvideo som är gjord för att sälja. Men vad vet jag, kanske har fel.


   
SvaraCitera

Den stora frågan är dock hur den videon ens kan ha 9 miljoner tittare? Låten är riktigt dålig och det är också artisten.

Finns så många bra artister där ute ..som endast har 100 000 tittare...dom borde ha dessa 9 miljoner istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

24/7: Fick förhoppningar i början!

jag med, var en grymt bra start att faktiskt ta upp ämnet, men att sen objektifigera varenda kommer inte stoppa objektifigeringen, snarare tvärtom. 
trots detta finns det folk som hyllar henne för detta  


   
SvaraCitera

Huruvida hon är feminist eller ej bestämmer hon nog själv. Denna video behöver inte fastslå det ena eller det andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:
Huruvida hon är feminist eller ej bestämmer hon nog själv. Denna video behöver inte fastslå det ena eller det andra.

det stämmer, borde ha frågat om video är feministisk istället. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lex_: Finns så många bra artister där ute ..som endast har 100 000 tittare...dom borde ha dessa 9 miljoner istället.

jaa


   
SvaraCitera