Aviseringar
Rensa alla

Jensen skåp?


Rensade aldrig ur mitt högstadieskåp. Tänker på det ibland. Hade nog en ful jacka däri bl a. Helt överfullt var det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

etwas:

på en dag eller ett år/termin?

Jo, jag tänkte mer på en termin.

Vilket Jensen gick du?

isola:

Rensade aldrig ur mitt högstadieskåp. Tänker på det ibland. Hade nog en ful jacka däri bl a. Helt överfullt var det.

Haha, vi var tvungna att få våra skåp inspekterade innan vi kunde få tillbaka våran depositionsavgift på typ 60 kr och sen lämna skolan, man fick liksom inte gå annars, så man hade inte så mycket till val [crazy]


   
SvaraCitera

Greeneyye:

Haha, vi var tvungna att få våra skåp inspekterade innan vi kunde få tillbaka våran depositionsavgift på typ 60 kr och sen lämna skolan, man fick liksom inte gå annars, så man hade inte så mycket till val [crazy]

Hårda bud!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greeneyye:

Jo, jag tänkte mer på en termin.

Vilket Jensen gick du?

då är det nog som vanligt.. tror jag

södra :]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

etwas:

då är det nog som vanligt.. tror jag

södra :]

Är det verkligen så hemskt och dåligt som alla säger att det är? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greeneyye:

Är det verkligen så hemskt och dåligt som alla säger att det är?

säger folk det?!? alltså, jag är säker på att det finns skolor där man lär sig mer, men jag tycker det var trevligt ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

etwas:

säger folk det?!?

Typ bara man söker på jensen här på um så kommer det en massa trådar där flera skriver att det är en skitskola. Det finns t.o.m en hemsida om hur dålig skolan är www.metrobloggen.se/skitskolor

Själv känner jag att det är sjukt överdrivet, min syrras kompis går på jensen och tycker det är jättebra där, så det är sjukt konstigt att alla har olika uppfattning om skolan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greeneyye:

Typ bara man söker på jensen här på um så kommer det en massa trådar där flera skriver att det är en skitskola. Det finns t.o.m en hemsida om hur dålig skolan är www.metrobloggen.se/skitskolor

haha gud, fast det stod inget om södra där vad jag såg! har också en uppfattning om att de ANDRA jensen-skolorna är dåliga, iaf östra och västra.. fast vad vet jag. kan iaf säga att södra inte var något problem, trevliga lärare, elever, lokaler och allt sånt som är viktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

etwas:

haha gud, fast det stod inget om södra där vad jag såg! har också en uppfattning om att de ANDRA jensen-skolorna är dåliga, iaf östra och västra.. fast vad vet jag. kan iaf säga att södra inte var något problem, trevliga lärare, elever, lokaler och allt sånt som är viktigt.

Jo det är ju mycket snack om jensen skolorna i sthlm men det enda jag vet om den i uppsala, som jag ska gå, är det min syrra sagt att hennes kompis sagt till henne om den, och hon tycker den är bra så då litar jag väl på det, för jag känner ju liksom inte alla som sitter och snackar dåligt om skolan på nätet.


   
SvaraCitera