Aviseringar
Rensa alla

Jeppe Johansson - PH13


Ämnesstartare

mår fortfarande dåligt haha och jag såg det för typ 1h sedan... Måste ändå tacka honom, han har fått mig att inse att världen inte är trygg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstod också att han skulle släppa kulan, tyckte också det var naivt av Aina att lita på honom men det försvarar inte hans bedrövliga beteende programmet igenom. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den här händelsen och det faktum att en killkompis kallade honom "kung" har skapat en så stor diskussion i mitt kompisgäng att jag tror att vi är temporärt ovänner. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så folk förstår är programmet uppgjort men fortfarande kul att kolla på! tobias sa tillomed på paradise hotel studion varför han valde jeppe som orakel, sa han att han inte fick säga det, men att det var ett annat finger med i spelet! 


Kolla också på julspecial av paradise hotel! Där visade dom tillomed att Samir visste redan innan par cermonin att han skulle åka ut, sen kom han med råd att tobias inte skulle gå på direkten till honom!   


Det ryktas tillomed att dom visste från början att Jeppe skulle vinna, då jeppe sa utan ett självsäkert/skrytsamt eller skämtsamt ansiktsuttryck


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag visste det hela tiden.
Sen att paradise hotel teamet som jobbat med att göra programmet har gjort en väldigt bra jobb med att ge Jeppe bra möjligheter att visa vem han värkligen är verkar alla ha glömt bort..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bra jobbat jeppe, hade gjort samma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete: hade gjort samma.

Kanon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeppe är en underbar person, han spelade bra som fan och förtjänade pengarna. Synd att han inte vågade vänta lite till. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han är läskig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Han är läskig

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

Nej.

Får tycka va ja vill så tyst på dig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Får tycka va ja vill så tyst på dig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

images?q=tbn:ANd9GcTKGiQ5YAQn-p8VstFJPiR

FruLiten:

Får tycka va ja vill så tyst på dig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BAAM BAAM BAAM vad jag hade blivit kär i honom och ångrat mig sedan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han spelade ett spel, thats it. 


   
SvaraCitera