Aviseringar
Rensa alla

jesus


Ämnesstartare

Carl hitman:
Jesus är bara en story teller.
allt det sägs att han gjort måste ju vara en jävla konspiration. lyckats bra med den!

det är nån som gjorde snälla bra saker typ hjälpte dom som var fattiga eller hade problem. sen kommer alla idioter efteråt och tror dom ska säga att dom älskar honom trots att dom är idioter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

käften kan lika väl vara du som tolkat helt fel och det är det också

Nej 'gör vad ni vill' alltså får människan göra va dom vill ,döda missbruka  misshandla . Människan kommer dit och funkar så om den får göra som den vill  - leder till kaos finns gammal historiska källor på det att de är så ^^  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron: Nej 'gör vad ni vill' alltså får människan göra va dom vill ,döda missbruka misshandla . Människan kommer dit och funkar så om den får göra som den vill - leder till kaos finns gammal historiska källor på det att de är så ^^

ingen vill göra det. alla är goda egentligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Många av Jesus budskap mena han med 'va öppen för mig och våga lyssna på mina budskap och rätt färdiga det emot din nästa' 🙂 

Jesus förespråkade Kärlek till det som finns runt människorna och hos människan  🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:
Många av Jesus budskap mena han med 'va öppen för mig och våga lyssna på mina budskap och rätt färdiga det emot din nästa' 🙂 

Jesus förespråkade Kärlek till det som finns runt människorna och hos människan  🙂 

sluta
bara för du är killar måste ni jämt låtsas veta allt och låtsas vara så säkra. idioter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

ingen vill göra det. alla är goda egentligen.

Alla är goda på gott och ont ' 
Goda ja kanske men egoistiska och självupptagna . Hade de flesta 'goda människor funnits så hde världen sett mkt bättre ut = sant 🙂  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:

Alla är goda på gott och ont ' 
Goda ja kanske men egoistiska och självupptagna . Hade de flesta 'goda människor funnits så hde världen sett mkt bättre ut = sant 🙂  

nej
fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

nej
fel

Kom med ett bättre argument tack ? Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:

Kom med ett bättre argument tack ? Glad

Att jag är tjej och tjejer är bättre än killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

sluta
bara för du är killar måste ni jämt låtsas veta allt och låtsas vara så säkra. idioter.

Det jag skrev är sanningen 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:

Det jag skrev är sanningen 🙂 

det jag skrev är också sanning. jag skrev mkt bättre än du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror att jesus var en väldigt vacker person på utsidan Rodnar

typ som en popstjärna elr nått 

han var säkert en illusionist elr va de kallas 

han var före sin tid LedsenHjärta

men de blev han poppis på Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

det jag skrev är också sanning. jag skrev mkt bättre än du.

ennie:

Att jag är tjej och tjejer är bättre än killar.

Det där har inget med Jesus att göra håll dig till tråden's ämne ist . Män och kvinnor är bra på olika saker så det finns lika dåliga kvinnor som män ^^  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken: han var säkert en illusionist elr va de kallas

vad e det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:

Det där har inget med Jesus att göra håll dig till tråden's ämne ist . Män och kvinnor är bra på olika saker så det finns lika dåliga kvinnor som män ^^  

ignorerar dig frånochmednu


   
SvaraCitera