Aviseringar
Rensa alla

JIMMIE ÅKESSON ATTACKERAD!!


Ämnesstartare

Hoppas de intervjuaren kastar eller nåt. Härlig människa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni som tycker att det var positivt att någon kastade en tårta på Jimmie gillar förmodligen också SD... återigen kommer folk att tycka synd om dom och fler röster går till dom.

kasta tårta på politiker är aldrig rätt, men det är klart, jag förstår att folk vill kasta på Jimmie eller muslimer. det är ju samhällets fiende nummer 1.


   
SvaraCitera
time
 time

Jag brukar vanligtvis tycka att det är fjantigt av människor med opponerande åsikter att bruka våld (mot bakverk eller människor) istället för att ta debatten, men den där första bilden kan vara det roligaste jag sett i hela mitt liv. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man borde kunna photoshopa in en del roliga grejer i hans hand där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
"Är det riktiga tårtor man kastar på folk, eller är de särskilt gjorda gräddbomber?", brukar jag tänka när folk blir tårtade. 

brukar oxå tänka så^^ Jag hoppas dock det är riktig tårta eftersom jag tycker gräddbomber är goda så jag vill inte att de går till spillo.

time:
Jag brukar vanligtvis tycka att det är fjantigt av människor med opponerande åsikter att bruka våld (mot bakverk eller människor) istället för att ta debatten, men den där första bilden kan vara det roligaste jag sett i hela mitt liv. 

haha tyckte tredje bilden i bildspelet var roligast. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha vilket grymt bildspel! 

Hoppas på en video snart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vare inte blondinbella som fick en tårta i ansiktet senast? kanske finns en sådan tårtkasta-liga på G 

Tror de heter Justice Criminal Cake-throwers


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: vare inte blondinbella som fick en tårta i ansiktet senast? kanske finns en sådan tårtkasta-liga på G 

Tror de heter Justice Criminal Cake-throwers

Hon med? Ännu bättre ju.
Provade googla "Justice Criminal Cake-throwers" men fanns inget Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Hon med? Ännu bättre ju.
Provade googla "Justice Criminal Cake-throwers" men fanns inget Ledsen

Eller var de kissie 🙁 minns inte, jag vet bara att det var en bloggare som fick en tårta i ansiktet med.

Ja, men ligan är så hemlig så finns inte på google 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Eller var de kissie 🙁 minns inte, jag vet bara att det var en bloggare som fick en tårta i ansiktet med.

Ja, men ligan är så hemlig så finns inte på google 🙁

Hm, så länge nån av dem får en tårta i ansiktet är jag nöjd.
Haha okej, får la hitta den på annat vis då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Två andra sverigedemokrater blev attackerade helt nyligen. En fet sosse spöade upp en sverigedemokrat våldsamt för ett kort tag sedan också, förutom den unga sverigedemokraten som dog i sviterna av ett rasistiskt dåd. Det är inte enkelt att vara öppen SD:are.


   
SvaraCitera
time
 time

Dylan and cake.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon mupp i SD jämförde precis händelsen med en våldtäkt i aftonbladets live-sändning. oh you. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas den där satkärringen åker in på tre månader! Sådär gör man inte oavsett vem det är. 


   
SvaraCitera