Aviseringar
Rensa alla

Jimmie Åkesson for president 2015!


Ämnesstartare

Ganon:

Ok, men då saknas det fortfarande minst 5 klipp.

va? :s det finns massa parodier om moderaterna och socialdemokraterna om du letar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är bara att ni är mer känsliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: undra hur många sd kommer känna sig kränkta avk "maffian" nu

Komedi är skillnad. Man ska få skoja om allt och alla och därför tar man inte åt sig när det kommer levererat i det formatet. Tyvärr var denna något av de sämre parodierna jag sett om SD. Men knappast att man känner sig "kränkt". Finns betydligt fler grupper som är mer lättkränkta än sverigedemokrater.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

så jäkla bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vit priviligerad cisman: Finns betydligt fler grupper som är mer lättkränkta än sverigedemokrater.

har dock inte hört andra grupper känna sig så kränkta som SD som använder ordet pk till en uttjatad nivå pga Det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte, men börjar det inte bli tjatigt med satir om SD? Lite som när man skämtar med kungahuset, t.ex. kungens kaffeflickor eller att han har svårt att stava osv. Lite som att slå in öppna dörrar. Det är lite för lätt att alltid skämta bort deras argument i stället för att ta debatten. Det är därför de har så många anhängare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sossarna och Moderaterna var precis lika tråkiga de. Tänker inte slösa tid på att kolla de andra klippen utan bara konstatera att Henrik Dorsins bäst före-datum passerats för länge sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: har dock inte hört andra grupper känna sig så kränkta som SD som använder ordet pk till en uttjatad nivå pga Det.

Well, vad sägs som invandrare? Mer specifikt nyblivna invandrare? DO? Handskakningsfallen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vit priviligerad cisman: Handskakningsfallen?

ska du dra extrema fall? seriously...

Vit priviligerad cisman: DO?

vad är det med DO?

Vit priviligerad cisman: Well, vad sägs som invandrare?

Såklart invandrare. Det går ju inte att debattera utan att dra upp detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

har dock inte hört andra grupper känna sig så kränkta som SD som använder ordet pk till en uttjatad nivå pga Det.

Till skillnad från muslimer dock springer vi inte till DO och gråter så fort vi ev skulle känna oss kränkta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon: Sossarna och Moderaterna var precis lika tråkiga de. Tänker inte slösa tid på att kolla de andra klippen utan bara konstatera att Henrik Dorsins bäst före-datum passerats för länge sen.

Dock var Grotescos parodi om moderaterna och socialdemokraterna väldigt rolig och hade många visningar också. Så det skämtas visst om de andra partierna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Till skillnad från muslimer dock springer vi inte till DO och gråter så fort vi ev skulle känna oss kränkta.

kränkta av att inte fira midsommar eller vad? Att muslimer simmar under andra tider? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: kränkta av att inte fira midsommar eller vad? Att muslimer simmar under andra tider?

Så fort vi EV skulle känna oss kränkta skrev jag. Till skillnad från muslimer som blir kränkta för minsta lilla och springer till DO för att suga dess tutte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon: Så fort vi EV skulle känna oss kränkta skrev jag.

Om ni känner er kränkta kan ni ju också gå till DO eller så. Men ni lyckas ändå visa er missnöje genom socialmedia ändå och de hörs ändå 🙂 Ni blir ju kränkta för varje liten grej t.om. Utav reklamfilmer. Då är det nämligen pk-maffian som har varit och gjort något med. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: Såklart invandrare. Det går ju inte att debattera utan att dra upp detta.

Jag kom med ett exempel som var betydligt mer gällande än sverigedemokrater. Take it or leave it. 


   
SvaraCitera