Aviseringar
Rensa alla

Jimmie Åkesson KRÄNKT!


Ämnesstartare

Stringburka:

Inte ens som att demonstrationerna var speciellt radikala.

Kallar du inte att blockera vägen för de som ville komma och lyssna, kasta ägg och sten, stå och skrika i en megafon m.m för radikalt?

Nachac:

Har det framlagts bevis/indikationer på det?

En anonym rättsläkare påstod det dagen innan valet. Jävlar, vilket sammanträffande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Har det framlagts bevis/indikationer på det?

http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1242135/Lakare-von-Arnold-skar-sig-sjalv....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

– Jag tror aldrig att jag har känt mig så kränkt, sa Jimmie Åkesson

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Har det framlagts bevis/indikationer på det?

Rättsläkaren klassar sannolikheten som 9 på en 10-gradig skala och polisen misstänker honom för falsklarm. Misshandelsanmälan har (såvitt jag vet) lagts ner.

Papa Doc:

Kallar du inte att blockera vägen för de som ville komma och lyssna, kasta ägg och sten, stå och skrika i en megafon m.m för radikalt?

Vad pratar du om? Kastades det ägg och sten på Sergels Torg? Av vilka, på vilka? Tillståndsgivna demonstrationer har rätt att blockera vägen för trafik om det är vad du åsyftar, en av fördelarna med att söka tillstånd för en demonstration. Megafoner är även det ganska vanligt i alla former av offentliga sammankomster, shit, det lär du kunna hitta när Göteborgs PoängpromenadsFörening har årsmöte i slottskogen.

Jag hade haft viss förståelse för Åkesson om han och hans lilla kompani faktiskt hade blivit överfallet och fått hakkors i pannan, och prästen hade uttalat sig stödjande för det. Hade väl iofs haft viss förståelse för prästen med, men då hade åkesson kunnat gnälla om att han är så "kränkt" av att folk inte gillar det han sysslar med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

-.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade helt glömt av SD-tråden. Bättre att ta diskussionen där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera