Aviseringar
Rensa alla

Jimmie Åkesson: Livstidsstraff för våldtäkter


Ämnesstartare

Sverigedemokraternas partiledare Jimmie Åkesson kräver livstidsstraff utan chans till benådning för dom som begår brott efter brott utan att skärpa sig. Majs eller bajs?


   
Citera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Majs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajs ofc. Åkesson verkar inte ha någon förståelse för hur vi hanterar brottslingar i det här landet. [tired]


   
SvaraCitera
Flash

Sheriffen:

kräver livstidsstraff utan chans till benådning för dom som begår brott efter brott utan att skärpa sig.

Hur kan man veta att de är utan chans att rehabilitera sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Våldtäkt är en extremsport som går ut på att äga sin motståndare med hjälp utav sin penis.

Men skämt åsido, nej... Jimmie Åkesson är ett kräk och det här är bara dumt. Fängelser i Sverige är till för att rehabilitera folk och inte för att straffa.

Är det någon som borde låsas inte och inte släppas ut så är det Jimmie Åkesson.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, det finns fortfarande folk som blir oskyldigt dömda för våldtäkt. När den chansen finns så anser jag att det inte är okay att dömma dessa till livstid utan benådning

McLuver:

Men skämt åsido, nej... Jimmie Åkesson är ett kräk och det här är bara dumt. Fängelser i Sverige är till för att rehabilitera folk och inte för att straffa.

Är det någon som borde låsas inte och inte släppas ut så är det Jimmie Åkesson.

Agree with Mr. Mcluver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Är det någon som borde låsas inte och inte släppas ut så är det Jimmie Åkesson.

indeed


   
SvaraCitera
Flash

things involving me:

indeed

Så om jag våldtar dig så tycker du att det är helt okej att jag inte blir bestraffad?


   
SvaraCitera

Låter väl bra?


   
SvaraCitera

Diarré, dysenteri och idioti är det.
Nä, seriöst ganska pinsamt uttalande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flash:

Så om jag våldtar dig så tycker du att det är helt okej att jag inte blir bestraffad?

men är du dum eller, det är skillnad på straff och straff


   
SvaraCitera
Flash

things involving me:

men är du dum eller, det är skillnad på straff och straff

Vad tycker ni är ett rimligt straff för upprepade våldtäkter?


   
SvaraCitera

fast du skulle han ju snart inte ha några partikamrater kvar[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Men skämt åsido, nej... Jimmie Åkesson är ett kräk och det här är bara dumt. Fängelser i Sverige är till för att rehabilitera folk och inte för att straffa.

Vissa människor kan inte rehabliteras och då har jag dem hellre inspärrade bakom galler för att skydda allmänheten än lösa ute på gatorna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, för det löser ju problemet.


   
SvaraCitera