Aviseringar
Rensa alla

Jimmie Åkesson, SD, intervju


Ämnesstartare

 

hittade en intervju med Sverigedemokraternas partiledare Jimmie åkesson

RÖSTA PÅ SD2014!

 

här är en annan:

 

HÄR TALAR JIMMIE VETT MED UNGDOMAR


   
Citera
Ämnesstartare

KÄFTEN


   
SvaraCitera
SOMBI

men snälla nån. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retoriken är slående Rodnar men, för att vara ärlig, bortse från att vi talar om sverigedemokrater, så fort någon ser en person som ska föreställa vara politiker, men som inte talar slick eller ljuger och hittar på floskler och undviker frågor, så dissar ni dem..?

Jag tex, är ingen politiker, inga av mina vänner är, men vi har total koll på vad som skulle krävas för att styra upp saker och ting här i Sverige, och då ingår inte att stänga gränser eller dylikt. Öppna era sinnen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha Jimmie Åkesson var ju inte med på någon klipp, bara pinsamma sverigedemokrater som inte vet vad dem ska säga för att försvara sig, genom att se det här tycker man bara sämre om sverigedemokraterna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:
Haha Jimmie Åkesson var ju inte med på någon klipp, bara pinsamma sverigedemokrater som inte vet vad dem ska säga för att försvara sig, genom att se det här tycker man bara sämre om sverigedemokraterna.

Jimmie är lika pinsam han =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Jimmie är lika pinsam han =)

Men han kan ju iaf oftast svara på frågorna han får 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:

Men han kan ju iaf oftast svara på frågorna han får 🙂

Vad jag har förstått svarar Jimmie oftast genom att prata sig runt frågan, ljuga eller skylla allt på invandrare. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Vad jag har förstått svarar Jimmie oftast genom att prata sig runt frågan, ljuga eller skylla allt på invandrare. 

Prata runt frågan eller ljuga är han inte direkt ensam om.. ska politiker gör det mer eller mindre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:

Prata runt frågan eller ljuga är han inte direkt ensam om.. ska politiker gör det mer eller mindre

Haha men du, det är ju inte mer ok att ljuga, tex sprida felaktiga siffror och liknande bara för att "ja men andra politiker kanske också ljuger" vad är det ens du gillar med sverigedemokraterna? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Haha men du, det är ju inte mer ok att ljuga, tex sprida felaktiga siffror och liknande bara för att "ja men andra politiker kanske också ljuger" vad är det ens du gillar med sverigedemokraterna? 

Sa jag att det på något sätt är okej eller bra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:

Sa jag att det på något sätt är okej eller bra?

Verkade som att du försvarade honom med att "andra gör de med", dessutom verkar du ju tycka att SD är vettiga, det är därför jag frågade dig en fråga också. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Verkade som att du försvarade honom med att "andra gör de med", dessutom verkar du ju tycka att SD är vettiga, det är därför jag frågade dig en fråga också. 

Som jag sa i någon annan tråd så vet jag typ inget om deras politik utöver just invandringspolitiken. Jaa, jag försvarar honom för att det känns ju taskigt om man ska beskylla just honom för något som alla politiker gör. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:

Som jag sa i någon annan tråd så vet jag typ inget om deras politik utöver just invandringspolitiken. Jaa, jag försvarar honom för att det känns ju taskigt om man ska beskylla just honom för något som alla politiker gör. 

Jag förstår att du inte vet speciellt mycket om SD. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95: om deras politik utöver just

då borde du inte försvara partiet eller honom :s


   
SvaraCitera