Aviseringar
Rensa alla

Jimmie Åkesson sjukskriven


Ämnesstartare

Vad säger ni om det? Kommer det bli svårare för SD? Är ni skadeglada, har ni sympati för honom?
Expressen


   
Citera
Ämnesstartare

Vilken fin ny kofta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw: Vilken fin ny kofta

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

väntar på idiotiska kommentarer om "vänster ni e duma som e glada ni ba nöjer sd -insert 1 till  flummig argument-"

Känner mest care, hoppas han blir mer empatisk då han har barn och fru som han är orolig för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är inte förvånad.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

förvånad att han inte blivit sjukskriven tidigare med tanke på vilka han måste ägna sina dagar med.


   
SvaraCitera
time
 time

Tror inte någon är skadeglad. Det är viktigt att tänka på sin psykiska hälsa, speciellt om man dessutom har barn. Är säkert ett bra beslut för honom.

Hoppas väl kanske lite, lite att hans ersättare gör kaoz med hela partiet eftersom Åkesson är den enda som är, generöst uttryckt, lite vettig i toppstyret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var ju väntat. Han är ju i princip hela hela partiet. Hoppas att han behöver ha kontakt med försäkringskassan pga då kanske den kan förbättras lite sedan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hoppas att det skadar SD. Han är ju väldigt viktig för partiet. Jag hoppas också att han får cancer och dör.


   
SvaraCitera
mynona

Känner inget särskilt då jag är mer av en partipolitiker än en personpolitiker. Hns ersättare/efterträdare blir onekligen värre, vilket antagligen är bra. 


   
SvaraCitera
mwo
 mwo

Fkpaw:
Vilken fin ny kofta

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte läst men tkr inte om att jimmie åkesson mår dåligt 
stackarn, hoppas han mår bättre snart. krya på dig jimi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänk på hur ni uttrycker er. Vi accepterar inga personangrepp eller kränkande kommentarer!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Önskar honom inget gott och ser detta rent praktiskt som något positivt, förstår dock att det är jobbigt att vara nazist på heltid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Synd för honom tänker jag.


   
SvaraCitera