Aviseringar
Rensa alla

Jimmie Åkesson sjukskriven


Nachac:
Önskar honom inget gott och ser detta rent praktiskt som något positivt, förstår dock att det är jobbigt att vara nazist på heltid.

Sen när är Jimmie Åkesson en Nazist? Vet du ens vad Nazism står för?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe: Sen när är Jimmie Åkesson en Nazist? Vet du ens vad Nazism står för?

Sedan han gick med i ett nazistiskt parti.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Sedan han gick med i ett nazistiskt parti.

Är han med i ett parti med nazistisk agenda?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus: Är han med i ett parti med nazistisk agenda?

Ja.


   
SvaraCitera
b1son

hoppas han inser att han är utbränd för att han måste bära hela partiet som enda någorlunda vettig människa (jämförelsevis) eftersom deras politik mest verkar dra till sig idioter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Ja.

På vilket sätt har SD en nazistisk agenda? 


   
SvaraCitera

Nachac:

Sedan han gick med i ett nazistiskt parti.

På vilket sätt ar SD ett nazistiskt parti? Det enda jag kan finna likheter med är att det möjligen finns en viss rasism i SD, inget annat liknar vad nazismen står för.

Är det bara för att de vill ha mindre invandring som du kallar dem nazister?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus: På vilket sätt har SD en nazistisk agenda?

trevlig-snubbe: På vilket sätt ar SD ett nazistiskt parti? Det enda jag kan finna likheter med är att det möjligen finns en viss rasism i SD, inget annat liknar vad nazismen står för.

Är det bara för att de vill ha mindre invandring som du kallar dem nazister?

http://gustaf-liljenstrom.blogspot.se/2014/03/jag-tankte-att-jag-i-detta-alltfor_26.html


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

http://gustaf-liljenstrom.blogspot.se/2014/03/jag-tankte-att-jag-i-detta-alltfor_26.html

Är väldigt bakis det är för ansträngande att läsa det där. Sammanfattning? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är upp till var och en att tolka hur jag känner men jag känner följande:

1. Lite skyll dig själv-känsla. Han visste vad han gav sig in på. Han visste vad han höll på med. Det är självförvållat.
2. Jag är inte helt övertygad om att han faktiskt är sjuk, utan det känns lite som att han använder det som en ursäkt för ledighet.
3. Karma is a bitch.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus: Sammanfattning?

De vill ha ett land med ett folk, en kultur och en familjetyp och är beredda att gå till ytterligheter för att nå det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gött! Hoppas det blir långvarigt. Önskar honom mycket lidande och ett fortsatt jobbigt liv tills den dagen han lägger ner och lämnar fascismen bakom sig. Kanske borde han fundera på varför han är så hatad om det nu är det han mår dåligt över?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast de delar ju inte in i raser. Låter för övrigt som ett kommunistsamhälle du beskriver.

Nachac:

De vill ha ett land med ett folk, en kultur och en familjetyp och beredda att gå till ytterligheter för att nå det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus: Fast de delar ju inte in i raser.

"Ras" är ett ideologiskt och socialt begrepp och inte ett biologiskt, att de kallar det för något annat ändrar inte mekaniken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus: Låter för övrigt som ett kommunistsamhälle du beskriver.

Nej.


   
SvaraCitera