Aviseringar
Rensa alla

Jimmie Åkesson tillbaka igen


Ämnesstartare

Hej, tänkte säga att Jimmie Åkesson är tillbaka igen, vad tycker ni?
Är det bra eller dåligt, tror ni att debatten och de politiska frågorna som förr inte verkade vara viktiga byter plats till ett snäpp högre?

Berätta gärna och diskutera! Glad

Här är en bild på Jimmie Åkesson åter i politikens värld:jimmie_skavlan1.png?itok=lssC0AKj

Han verkar ju ha drabbats ganska hårt av den stress som han senare fick en stark syntom på: Stresssyndrom som han senare fick, vi får se hur det går!
Var snälla nu och inga personliga påhopp tack!


Den här tråden är taggad med taggen "Plusmoderering" vilket innebär att vi kommer att moderera hårdare i syfte att skapa trevliga trådar med givande diskussioner och debatter. Utöver våra allmänna regler innebär detta följande, Tagg för trådar där ni vill ha extra moderering


   
Citera

Those glasses Hjärta


   
SvaraCitera

Nej, skämt åsido. Jag tycker inget speciellt. Glad för hans skull att han mår bättre. 


   
SvaraCitera

Pannkakssmöörgåsen:
Those glasses Hjärta

Ja, dom var inte dumma!

Tycker också det är bra att han är bättre. Utmattningssyndrom är riktigt jobbigt och det är alltid tråkigt när någon drabbas av det. Förhoppningsvis kan han komma tillbaka och göra det han vill sen. Alla borde vi kunna syssla med det vi bryr oss om och som mest brinner för. 


   
SvaraCitera

Viktigt för sverigedemokraterna och framför allt för nationen med tanke på att han förmodligen är den mest klarsynta inflytelserika politikern vi har och som existerat under hela 2000-talet. För att på sikt vända den nedåtgående trenden med ekonomisk och kulturell utarmning spelar jimmie en viktig roll. Jimmie vågar säga lite mer och i vart fall retoriskt flytta fram nationalismens ställning inom svensk politik vilket Karlssons lightvariant "socialkonservatism" skulle försvåra enormt.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

säkert positivt på något sätt. 


   
SvaraCitera

ska bli intressant att se honom på skavlan imorn 


   
SvaraCitera

Bara jag som tycker han ser lite ut som en hipster? Galen


   
SvaraCitera

Snapchat-7775444473539226055.jpg


   
SvaraCitera

Neeej vad har han gjort med glasögonen :O


   
SvaraCitera
reben

haan ser ut att gått upp i vikt igen
va fort han blev frisk

det där är ju inte politikens värld det där e nån show där kända folk får pr för nya saker o alla tkr programledaren e en skön snubbe fast han inte e de


   
SvaraCitera

Det är väldigt bra för sverigedemokraterna att han är tillbaka iaf. 

Men guuud! Hur ser han ut ahah. Nej men han ser ut att ha gått upp i vikt och dom där glasögonen asså xD 


   
SvaraCitera

Det skulle inte skada med två partiledare, jag tror att pressen blir för stor när allt läggs på en person. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pannkakssmöörgåsen:
Those glasses Hjärta

Nej, skämt åsido. Jag tycker inget speciellt. Glad för hans skull att han mår bättre.

+1 Tumme upp Det tycker jag också men han verkar ha gått upp i vikt (som många har märkt och påpekat) och nya brillor (som alla märker), jag tycker dem passar honom ändå måste jag säga Glad

Tant Chib:

Ja, dom var inte dumma!

Tycker också det är bra att han är bättre. Utmattningssyndrom är riktigt jobbigt och det är alltid tråkigt när någon drabbas av det. Förhoppningsvis kan han komma tillbaka och göra det han vill sen. Alla borde vi kunna syssla med det vi bryr oss om och som mest brinner för. 

Hehe! Glad

Håller helt med dig! Det är det, tråkigt att folk ska behöva drabbas av det och stressa så mycket att man mår dåligt och inte kan jobba och öra något alls!
Håller med dig på den punkten också, vi får ju hoppas att han kanske kan ta tillbaka rollen som partiledare så småningom.
Ja om så vore så hade det vart trevligt om det gick!

Weeaboo:
Viktigt för sverigedemokraterna och framför allt för nationen med tanke på att han förmodligen är den mest klarsynta inflytelserika politikern vi har och som existerat under hela 2000-talet. För att på sikt vända den nedåtgående trenden med ekonomisk och kulturell utarmning spelar jimmie en viktig roll. Jimmie vågar säga lite mer och i vart fall retoriskt flytta fram nationalismens ställning inom svensk politik vilket Karlssons lightvariant "socialkonservatism" skulle försvåra enormt.

Jag tycker att han är ibland undviker att svara på vissa frågor, i Aftonbladets partiledardebatt (som jag dock tycker är ett skämt vad dåligt det är) den 5 september 2014 (finns på Youtube) där Stefan Löfven frågar Jimmie om man ska skicka tillbaka invandrarna till sina hemländer. På det vägrade Jimmie och svara som jag tyckte var dumt men duktig talare det är han absolut!
Det håller jag med om, han lär behövas i partiet för att få igång debatten!
Ja nationen som är så viktig och vårt försvar som är en kärnpunkt för våran nationella säkerhet! Det tror jag också, dock så har jag inte hört Karlsson tala så mycket men jag tycker att han är duktig iaf!

NEMI:
säkert positivt på något sätt. 

Ja för SD iaf, inte lika positivt för de andra partierna kan jag tänka mig!

Zerafina:
ska bli intressant att se honom på skavlan imorn 

Ja det tycker jag med! Får se vad han säger, det blir nog mycket intressant. Men hade inte det gått på TV redan eller så det komma i repris? Glad

MarcusKing:
Bara jag som tycker han ser lite ut som en hipster? Galen

Det kan nog finnas en touch, iaf med glasögonen och lite med skägget kanske.

rogernw:
Neeej vad har han gjort med glasögonen :O

Skaffat sig nya heta och snygga brillor! Cool

reben:
haan ser ut att gått upp i vikt igen
va fort han blev frisk

det där är ju inte politikens värld det där e nån show där kända folk får pr för nya saker o alla tkr programledaren e en skön snubbe fast han inte e de

Ja jag tycker också det, syns tydligt på hur det har kommit på under hakan på han.
Fast det har väl gått ett halvår sen han behövde vila? Men jag hålled helt med dig där, vissa som har fått stressyndrom behöver vila sig i ett halvår eller snarare återhämta sig.

Det kan ju vara pr för politiskt snack också med det brukar itne bli så mycket sånt dock.
Jo med Fredrik Skavlan är väl härlig?!? Jag tycker han är en skicklig intervjuare och han är trevlig mot alla också! Glad

Axelinaaas:
Det är väldigt bra för sverigedemokraterna att han är tillbaka iaf. 

Men guuud! Hur ser han ut ahah. Nej men han ser ut att ha gått upp i vikt och dom där glasögonen asså xD 

Så sant som det är sagt! Glad Men vå får se, Jimmie kanske hoppar av och det blir helt nytt.

Haha, aah stackarns lilla Jimmie som har gått upp i vikt och allt! JA han försöker kanske att dölja sin nyfunna fetma men dock så tycker jag brillorna är snygga på honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:
Det skulle inte skada med två partiledare, jag tror att pressen blir för stor när allt läggs på en person. 

Det tror jag nog också men de borde klara sig med en dock men två är ju alltid bra!
Jimmie ska ju arbetsträna och han har ju stressat så mycket och allt med hot mot honom så han behöver nog ta det lugnt ett bra tag till.


   
SvaraCitera