Aviseringar
Rensa alla

Jimmie Åkesson tillbaka igen


trevlig-snubbe: Det tror jag nog också men de borde klara sig med en dock men två är ju alltid bra!
Jimmie ska ju arbetsträna och han har ju stressat så mycket och allt med hot mot honom så han behöver nog ta det lugnt ett bra tag till.

Han behöver nog vara vice partiledare eller något i den stilen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Han behöver nog vara vice partiledare eller något i den stilen.

Förmodligen eller någon konstig variant som vi inte har hört talas om innan!


   
SvaraCitera
reben

trevlig-snubbe: Ja jag tycker också det, syns tydligt på hur det har kommit på under hakan på han.
Fast det har väl gått ett halvår sen han behövde vila? Men jag hålled helt med dig där, vissa som har fått stressyndrom behöver vila sig i ett halvår eller snarare återhämta sig.

Det kan ju vara pr för politiskt snack också med det brukar itne bli så mycket sånt dock.
Jo med Fredrik Skavlan är väl härlig?!? Jag tycker han är en skicklig intervjuare och han är trevlig mot alla också!

tkr ba ett halvår låter kort tid

nä jag tkr inte skavlan verkar som en trevlig person men vad vet jag, jag har inte träffat hnm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

tkr ba ett halvår låter kort tid

nä jag tkr inte skavlan verkar som en trevlig person men vad vet jag, jag har inte träffat hnm.

Ja jo det är ju i det kanske inte men ett halvår är ju ändå väldigt lång tid om man tänker på hur lång tid det egentligen är!

Det förstod jag men varför tycker du det? Vad är det med honom som du inte gillar? Blir lite nyfiken! Glad
Inte jag heller men jag tycker att han har ett bra bemötande mot andra och skojar och så och det skapar bra stämning. Glad


   
SvaraCitera

Kommer nog inte få som jag vill oavsett. Bästa scenario vore ju om han överskattade sin förmåga och blev partiledare igen fast han inte orkade, utan att betrakta sig som sjuk igen.


   
SvaraCitera

Nachac: Kommer nog inte få som jag vill oavsett. Bästa scenario vore ju om han överskattade sin förmåga och blev partiledare igen fast han inte orkade, utan att betrakta sig som sjuk igen.

Du menar så att han sänker partiet i botten?


   
SvaraCitera

Razor: Du menar så att han sänker partiet i botten?

Jupp.


   
SvaraCitera

Nachac: Jupp.

Okej, men jag ser partiet som ett symptom inte som en sjukdom i sig.


   
SvaraCitera

Razor: Okej, men jag ser partiet som ett symptom inte som en sjukdom i sig.

Jag tar värktabletter mot huvudvärk, även om orsaken är en förkylning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:
Kommer nog inte få som jag vill oavsett. Bästa scenario vore ju om han överskattade sin förmåga och blev partiledare igen fast han inte orkade, utan att betrakta sig som sjuk igen.

Ja man kan ju alltid hoppas Blink
Haha, ja då hade det säkert blivit en fin utveckling (ur din synvinkel) Blink


   
SvaraCitera

Nachac: Jag tar värktabletter mot huvudvärk, även om orsaken är en förkylning.

Men om orsaken är cancer? Då är det rätt meningslöst med Alvedon, då behövs det en mer hållbar metod.


   
SvaraCitera

Razor: Men om orsaken är cancer? Då är det rätt meningslöst med Alvedon, då behövs det en mer hållbar metod.

Mot cancer tar jag nog morfin utöver cellgiftsbehandling. Jag tror du förstår poängen.

trevlig-snubbe: Ja man kan ju alltid hoppas
Haha, ja då hade det säkert blivit en fin utveckling (ur din synvinkel)

Uppenbarligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:
Du menar så att han sänker partiet i botten?

Nachac:

Jupp.

XD Det hade väl vart fint Nachac? Glad


   
SvaraCitera

Nachac: Mot cancer tar jag nog morfin utöver cellgiftsbehandling. Jag tror du förstår poängen.

Jag förstår, men jag tror som sagt inte att SD är orsaken till ett problem, de har bara tydliggjort ett grundläggande problem som just nu redan finns i samhället.


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe: XD Det hade väl vart fint Nachac?

Nachac: Uppenbarligen.


   
SvaraCitera