Aviseringar
Rensa alla

jobb


mynona

Jag börjar förstå vem FNÖ är nu. 

För övrigt har jag satt den här tråden under bevakning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jobba i norje.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan inte tänka dig hemtjänst eller liknanade?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
Du kan inte tänka dig hemtjänst eller liknanade?

han jobbar för mig nuGlad


   
SvaraCitera
höna

Lagerarbete kanske? Eller typ packa varor från beställningar. Eller typ sitta i tele å ta emot beställningar. Fast då måste man sitta i telefon. Annara typ post. Sortera eller dela ut


   
SvaraCitera

Leta på alla jobbannonssidor. sök allt du är kvalificerad till inom din kommun. Skriva bra CV och  personligt brev. Ring upp efter några dagar och ställ frågor.

Allt de där kanske du redan vet .  Nåväl ett jobb som kan vara intressanta för dig är sortera post. Posten brukar behöva lite extra folk till julen.


   
SvaraCitera

Testa söka jobb på StudentConsultings hemsida. De har ganska många jobb uppe som kanske passar dig. 

 

Annars är mitt tips att söka aktivt. Blanda med att gå ut och ge CV till arbetsgivaren så de får träffa dig, maila CV och sök de jobb du kan tänka dig jobba med. Det jag menar är att även om jobbet kräver att du ska ha t ex 2 år kvar på Universitetstudier så kan du söka det ändå. Man vet aldrig, ibland gör arbetsgivarna undantag. Hellre skicka in för mycket än för lite!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Introverta jobb hm. Kanske lagerjobb?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

- Kontakter

- Skriv ett über cv

- ha tur

- bo i rätt stad

- Ha rätt utbildning

- Ha gärna flera talanda språk

Av egen erfaranhet så kan jag säga att bra cv o bra på o snacka på interjuv så haru lätt jobb. Fick mitt första jobb som 16 åring då över sommarn men kämpade mot folk mellan 18-26. Hade inte mycket erfaranheter eller liknande men kunde prata och min danska hjälpte som fan på den danske vd'n som var med och skulle anställa. Tur? Absolut. Lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för tipsen. jobbar gärna på lager men det känns inte så realistiskt eftersom mitt cv är tomt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

studentjobb kan en ju kolla in


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken stad bor du i?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nära stockholm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah synd, hade de vart göteborgs området hade ja ba sagt volvo! Behövs alltid folk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism: synd att behöva pensionera sig redan vid 25

Kan man det!? Rodnar


   
SvaraCitera