Forumet - jobbar bara 1 dag kommande 12 dagarna

jobbar bara 1 dag kommande 12 dagarna

97 1 19

Spana också in:

trubdruider:

sitt mkt still. eller tja, var försiktig med dom.

aaa ska bara gå i flipflops typ

ha öppen häl

ska försöka tömma på var med resorb också

e skitkonstiga

trubdruider:

peace and love

vad hände??? min hals blev fucked upp månader eter piss n löv.. fick tillslut operera bort halsmandlarna. e mkt fysiskt ansträngande att vara där verkaresom.

trubdruider:

vad ska du göra dessa 11 dagar?

plugga till livsviktig tenta, träffa kjompisar, njuta i solen o försöka läsa mig en bok, gå på umträff osv

fet keffing:

HAHA ok så vi ska ha d..

Lounge:

a ska bara gå i flipflops typ

ha öppen häl

ska försöka tömma på var med resorb också

e skitkonstiga

låter bra det [y]

Lounge:

vad hände??? min hals blev fucked upp månader eter piss n löv.. fick tillslut operera bort halsmandlarna. e mkt fysiskt ansträngande att vara där verkaresom.

tja, gick för mkt. hade gummistövlar första dagen, sen var mina fötter fucked. feta blåsor under trampdynorna (usch äckelpäckel), så haltade runt lite. fast när det var kallt ute eller jag var full så gick det bra. compeed hjälpte nog en del också. fast var livrädd för att ens kolla på mina fötter hahaa.....

oj, halsmandlarna pga festival? va sjukt. men, det blev bättre eller?

Lounge:

plugga till livsviktig tenta, träffa kjompisar, njuta i solen o försöka läsa mig en bok, gå på umträff osv

vad för tenta? det låter tråkigt? men resten låter skoj!
trubdruider:

tja, gick för mkt. hade gummistövlar första dagen, sen var mina fötter fucked. feta blåsor under trampdynorna (usch äckelpäckel), så haltade runt lite. fast när det var kallt ute eller jag var full så gick det bra

usch låter jobbigt

är väll dåligt med blåsor på fötterna när man inte bryr sig som fiull heller

gör typ inte ont då

men du MÅSTE RENGÖRA (som min mamma säger)

o smörja in

o ha skavsårsplåster i skorna

trubdruider:

oj, halsmandlarna pga festival? va sjukt. men, det blev bättre eller?

var efter p&l mina halsproblem började iaf. aaa blev bättre efter operationen

trubdruider:

vad för tenta? det låter tråkigt? men resten låter skoj!

en delkurs jag missade godkänt med 2,5 poäng, kriminologigrejs.. rätt viktigt att jag klararen
Lounge:

usch låter jobbigt

är väll dåligt med blåsor på fötterna när man inte bryr sig som fiull heller

gör typ inte ont då

men du MÅSTE RENGÖRA (som min mamma säger)

o smörja in

o ha skavsårsplåster i skorna

ahrå, dom har läkt fint. och läker lite mer ibland. men är rädd att få typ hårda fötter, pga, flera lager skinn. så tar hand om dom lite extra nu så som ska må bra och bli som babyfötter [cute]

Lounge:

aaa blev bättre efter operationen

tur det iaf!

Lounge:

en delkurs jag missade godkänt med 2,5 poäng, kriminologigrejs.. rätt viktigt att jag klararen

säger lycka till då!!
jobbar två veckor nu sedan är jag ledig lite innan skolan och jobbet börjar som vanligt, blööh.

hungrig, vet inte vad jag skall äta, blir la hamburgare pga orkar inte hålla på och tina just nu, tar en evighet. phuck.

Blivande_japan:

pga låg å kollade på danska paradise hotel hela kvällen igår

[crazy]