Forumet - jobbat 1:a dan på ålderdomshem idag

jobbat 1:a dan på ålderdomshem idag

760 0 25

Spana också in:

brukar också jobba på ålderdomshem varje sommar och det är deprimerande faktiskt.. inte minst när de bara ligger där dementa, pissar och bajsar på sig, skriker och gapar, biter och spottar, när de spottar maten på dig osv.

Nej, vill aldrig bli gammal. Har sagt till mig själv att jag inte tänker bli äldre än 60 år. Sen ska jag åka över till schweiz och en dödsklinik. Finns absolut inget positivt med att bli gammal.
Vattuman:

brukar också jobba på ålderdomshem varje sommar och det är deprimerande faktiskt.. inte minst när de bara ligger där dementa, pissar och bajsar på sig, skriker och gapar, biter och spottar, när de spottar maten på dig osv.

mm, verkar vara för jävligt. samhället hade nog kunant spara en del pengar genom att informera folk bättre om hur det faktiskt är att bli gammal och samtidigt erbjuda dödshjälp :-P
Tilda1988:

förhoppningsvis kommer nästa generation ha precis samma attityd som du och låta dig ligga nerpissad o nedbajsad på golvet med brutna ben

Nä jag hoppas det kommer fler bittra tanter som du och fixar det åt mig. Eller vänta. Jag kommer bli skött av robotar eller privat anställda snygga kvinnor som gör som jag vill. Eller så är jag såpass frisk så att jag sköter mig själv. Och när jag blir så sjuk att jag itne klarar mig så säger jag hejdå. [zzz]