Aviseringar
Rensa alla

jobbat 1:a dan på ålderdomshem idag


Ämnesstartare

ja jösses vad folk e skröpliga. vill absolut ej bli över 70. livskvalitet därefter? njaa... skulle inte tro det


   
Citera
Ämnesstartare

Fick du torka Gunvor, 75 i röven?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oroa dig icke, med dina nikotinvanor kan du andas ut...

ORDVITS. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

vill absolut ej bli över 70. livskvalitet därefter?

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mina morföäldrar är typ 72+ båda två. De är fasen aktivare än jag på dagarana


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

Fick du torka Gunvor, 75 i röven?

nej jag lät henne gå med bajs rinnandes i röven hela dagen, naturligtvis!! skulle aldrig sjunka så lågt som att hjälpa en annan människa med hennes basala behov ... vad fan tror du om mig egentligen???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har mina kondoleanser, ditt liv som du känner det är nu över


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kallar gammlingar för: russin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

j,a


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar också jobba på ålderdomshem varje sommar och det är deprimerande faktiskt.. inte minst när de bara ligger där dementa, pissar och bajsar på sig, skriker och gapar, biter och spottar, när de spottar maten på dig osv.

Nej, vill aldrig bli gammal. Har sagt till mig själv att jag inte tänker bli äldre än 60 år. Sen ska jag åka över till schweiz och en dödsklinik. Finns absolut inget positivt med att bli gammal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

nej jag lät henne gå med bajs rinnandes i röven hela dagen, naturligtvis!! skulle aldrig sjunka så lågt som att hjälpa en annan människa med hennes basala behov ... vad fan tror du om mig egentligen???

Det är rätta takter. Stolt över dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vattuman:

brukar också jobba på ålderdomshem varje sommar och det är deprimerande faktiskt.. inte minst när de bara ligger där dementa, pissar och bajsar på sig, skriker och gapar, biter och spottar, när de spottar maten på dig osv.

mm, verkar vara för jävligt. samhället hade nog kunant spara en del pengar genom att informera folk bättre om hur det faktiskt är att bli gammal och samtidigt erbjuda dödshjälp 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hah, sicket skitjobb. Men någon måste sköta det. Glad att det är du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Hah, sicket skitjobb. Men någon måste sköta det. Glad att det är du.

[tired] ja lätt att snacka nu när du e ung

förhoppningsvis kommer nästa generation ha precis samma attityd som du och låta dig ligga nerpissad o nedbajsad på golvet med brutna ben


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fyfan. Skulle aldrig klara av att jobba på ett sånt ställe.


   
SvaraCitera