Aviseringar
Rensa alla

jobbat 1:a dan på ålderdomshem idag


Ämnesstartare


   
SvaraCitera

Jag ska också jobba på äldreboende i sommar. Ser fram emot att få torka bajs! Eller inte. Däremot kommer jag förmodligen att få ge sprutor! Det ser jag fram emot!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

förhoppningsvis kommer nästa generation ha precis samma attityd som du och låta dig ligga nerpissad o nedbajsad på golvet med brutna ben

Nä jag hoppas det kommer fler bittra tanter som du och fixar det åt mig. Eller vänta. Jag kommer bli skött av robotar eller privat anställda snygga kvinnor som gör som jag vill. Eller så är jag såpass frisk så att jag sköter mig själv. Och när jag blir så sjuk att jag itne klarar mig så säger jag hejdå. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aspie:

russin

he he de har riussin hud


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

he he de har riussin hud

Mycket bra info, fasta ja viste redan men det gjorde inget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aspie:

Mycket bra info, fasta ja viste redan men det gjorde inget.

klar gör för alla and readers i dnna tråd [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bengrutt:

också jobba på äldreboende i sommar. Ser fram emot att få torka bajs! Eller inte. Däremot kommer jag förmodligen att få ge sprutor! Det ser jag fram emot!

har du tillstånd att ge medicin?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

hoppas det kommer fler bittra tanter som du och fixar det åt mig. Eller vänta. Jag kommer bli skött av robotar eller privat anställda snygga kvinnor som gör som jag vill. Eller så är jag såpass frisk så att jag sköter mig själv. Och när jag blir så sjuk att jag itne klarar mig så säger jag

ja forstätt drömma din naiva pojkspoling


   
SvaraCitera

Fast folk på ålderdomshem är ju där av anledningen att de inte kan ta hand om sig själv. Det finns ju många äldre som kan ta hand om sig själva också.


   
SvaraCitera

Tilda1988:

har du tillstånd att ge medicin?

Har inte börjat än, så nej jag har ingen delegering än. Börjar inte förrän i Juli.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera