Aviseringar
Rensa alla

jobbet, osocial


Ämnesstartare

Tjena allihopa!

Jag har jobbat på ett nytt jobb i 1 vecka nu och jag känner mig lite utanför. Jag är vanligen en trevlig kille som oftast pratar och drar roliga skämt på fritiden med mina kompisar. Men jag har inte alls pratat mycket på mitt nya jobb och dom flesta har jobbat nån dag mer än mig och många är sociala. Jag känner att dom andra ser mig som osocial person fast jag inte är det, känns så himla jobbigt...skulle vara kul om man kunde spola tillbaka tiden och bara vara sig själv direkt. Nu känns det som det skulle vara konstigt om jag helt plötsligt börjar dra skämt och prata mycket, så jag vet inte riktigt vad man ska göra. Hoppas det finns hjälsamma människor där ute som har bra tips vad man kan göra.

Ha en bra dag alla![smile]


   
Citera

robinw:

Tjena allihopa!

tja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du har tur att du ens har jobb, jag fick sparken från min 🙁
lönen var kass men jag saknar det ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

robinw:

Ha en bra dag alla![smile]

är det inte jävligt sent att säga det [confused]


   
SvaraCitera

robinw:

Tjena allihopa!

hej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men så är det i början, började på ett nytt idag.
Alla snackade om ngn Anna Göransson som var med barn och bla bla


   
SvaraCitera

mrs_brown:

jag fick sparken från min 🙁

vad gjorde du för att förtjäna det då?:P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glömde säga att dom som inte kommer med seriösa svar behöver inte ens skriva tex : "OF 5 P20" du är 20 år, hoppas du mognar nån dag hehe inget illa men nångång behöver man fundera över det [wink]
ha en fortsatt bra dag tänkte jag skriva btw. [cheers]


   
SvaraCitera

robinw:

skulle vara kul om man kunde spola tillbaka tiden och bara vara sig själv direkt. Nu känns det som det skulle vara konstigt om jag helt plötsligt börjar dra skämt och prata mycket

Känner igen mig väldigt mycket där. Är förvånad att någon tänkte exakt samma sak [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad bra att andra också gått igenom som mig [bigcheers]
hoppas det finns nån eller några där ute som har lite seriösa tips eller kanske egen erfarenhet av hur dom gick tillväga för att bli sig själv igen på jobbet [wink]


   
SvaraCitera

sylar:

Är förvånad att någon tänkte exakt samma sak

Tro mig, jag med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad bra att fler känner igen sig, ville bara uppdatera tråden om nån råkar gå in och har erfarenhet av det som kanske kan hjälpa oss [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för att förenkla tråden lite så kan man säga ungefär såhär : på fritiden känner man att man är sig själv och är social och trevlig, men på jobbet känner man sig osocial och utanför, kanske för att man inte tagit täten i början och varit social som man oftas brukar vara.

ha en fortsatt bra dag och hoppas att alla hjärtans dag var trevlig! [smile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

robinw:

Nu känns det som det skulle vara konstigt om jag helt plötsligt börjar dra skämt och prata mycket,

Det är väll inte konstigare än det är konstigt för dig själv att du plötsligt går till megasocial. Det är väll bara så du funkar. Blyg med nya människor men det går över snabbt. Prata och tänk inte så mycket.

isola:

Alla snackade om ngn Anna Göransson som var med barn och bla bla

AHHAAHHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

AHHAAHHA

var himla boring, fast kände man Anna så var det kanske värsta skandalen[sad]


   
SvaraCitera