Aviseringar
Rensa alla

Jobbig mamma!


Ämnesstartare

Nu är det så är jag är en 14 årig tjej som har börjat få finnar efter puberteten och har använt Acnatac i 3måmader som har hjälpt en del.  När jag skulle vara klar med den i 3 mån bestämde jag och mamma att vi skulle till vården igen.
  Har ff finnar på pannan och mamma ville ge mig en kräm från Afrika som luktar skit alltså som rutten frukt. Jag sa nej och då sa hon att jag får klara mig själv hos vårdcentralen.  Sjukt konstigt av henne att bli sur på att jag nt vill använda en illaluktande kräm och säga att hon inte ska gå med mig till vårdcentralen nån mer.  Jag lider med mina finnar å istället för att hjälpa mig oavsett vad, så kastar hon mig bara sådär like a piece of paper. Min fråga är nu , kan jag gå till vårdcentralen själv?


   
Citera
Ämnesstartare

Ja, inget konstigt alls. Bra att göra saker själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:
Ja, inget konstigt alls. Bra att göra saker själv.

Åh skönt å höra. Tack 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, klart du kan gå dit själv Tumme upp Men du kanske borde prata med din mamma om varför hon beter sig så mot dig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Ja, klart du kan gå dit själv Tumme upp Men du kanske borde prata med din mamma om varför hon beter sig så mot dig...

Okej tack! Orkar inte med henne, hon får mina tårar att falla hela tiden...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjeeej:

Okej tack! Orkar inte med henne, hon får mina tårar att falla hela tiden...

Synd att höra, hoppas allt löser sig Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Synd att höra, hoppas allt löser sig Hjärta

Kram! ♥


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köp Proactive, Justin Bieber använder det haha Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Köp Proactive, Justin Bieber använder det haha Blink

Basiron är bättre isf


   
SvaraCitera

Tycker personligen att hon är ostöttande, men ja - har du möjlighet så ta dig själv till vårdcentralen! Det är ditt liv 


   
SvaraCitera
mens
 mens

Bra av dig att inte testa något du inte vet vad det är. Afrika har inte samma kontroller som vi. Ja du kan gå till vårdcentralen själv. 


   
SvaraCitera
mens
 mens

jag hade dock testat basiron först


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Köp Proactive, Justin Bieber använder det haha Blink

🙂

schim:

Basiron är bättre isf

Det tror jag nog också.

019linnea:
Tycker personligen att hon är ostöttande, men ja - har du möjlighet så ta dig själv till vårdcentralen! Det är ditt liv 

Nä jag håller med! Tack så mycket:)

mens:
Bra av dig att inte testa något du inte vet vad det är. Afrika har inte samma kontroller som vi. Ja du kan gå till vårdcentralen själv. 

Ja precis! Dock så har mamma själv sett en förändring på mitt ansikte så förstår ej varför hon  inte håller det till som vi har det nu. Tack så mycket!

mens:
jag hade dock testat basiron först

Jag har använt basiron men gav upp för tidigt. Det hjälpte men jag slarvade mig och som sagt gav upp, för lite tålamod. Nu när jag har mycket mer få finnar än innan så går det nog bättre 🙂


   
SvaraCitera
mens
 mens

Tjeeej:

🙂
Det tror jag nog också.
Nä jag håller med! Tack så mycket:)
Ja precis! Dock så har mamma själv sett en förändring på mitt ansikte så förstår ej varför hon  inte håller det till som vi har det nu. Tack så mycket!
Jag har använt basiron men gav upp för tidigt. Det hjälpte men jag slarvade mig och som sagt gav upp, för lite tålamod. Nu när jag har mycket mer få finnar än innan så går det nog bättre 🙂

tänk på att vänja in huden långsamt och låt alltid fuktighetskrämen (om du använder en sådan) torka in ordentligt innan du tar på den så att den aldrig nuddar fuktig hud


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

tänk på att vänja in huden långsamt och låt alltid fuktighetskrämen (om du använder en sådan) torka in ordentligt innan du tar på den så att den aldrig nuddar fuktig hud

Ja precis, brukar vänta tills den torkat (rör dock sällan ansiktet.) 🙂


   
SvaraCitera