Aviseringar
Rensa alla

JOBBIG MUSIK


Ämnesstartare

Hjärtlös:

Jag blev väckt av den här låten imorse.. jag vet inte varför jag stör mig på den, men det känns som att jag vill kväva mig själv med min kudde.

meh det där är ju en av världens bästa låtar [sad]

IM DOWN HERE FOR YOUR SOUL!!! [love]

Schism:

Indiepop är jobbigt, särskilt på svenska.

även om jag är rätt så erkänd popbög är jag benägen att hålla med i vissa fall, speciellt dessa:

Hemskt!!! Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

meh det där är ju en av världens bästa låtar [sad]

Nej..[cry]
Dold text: Dock gillar jag hans andra låtar[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SuperKakan:

haha jaa det gör det:D

länken funkar ej[no-no]

tror dom sjunger om min farbror[blush]


   
SvaraCitera

Nachac:

Plågsamt dåligt.

haha, va. alexis weak är ju skitbra.


   
SvaraCitera

Tvingades lyssna på den här dagligen på gymnasiet. Och nu sitter jag här. Kan varit någon annan version, orka inte leta var tillräckligt att söka upp den här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Tvingades lyssna på den här dagligen på gymnasiet.

Ne fy.. hur överlevde du?


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Ne fy.. hur överlevde du?

Jag vet faktiskt inte. På något mirakulöst sätt så gjorde jag det iaf. Ibland tog jag med hörlurar och egen musik men oftast råkade jag ut för den ändå nån gång under dagen.


   
SvaraCitera

Dräparen:

speciellt dessa:

Hur i helvete kan du dissa Kristian Anttila [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Jag vet faktiskt inte. På något mirakulöst sätt så gjorde jag det iaf. Ibland tog jag med hörlurar och egen musik men oftast råkade jag ut för den ändå nån gång under dagen.

Lyssnade alla på den eller hur kommer det sig? Du hade kanske behövt öronproppar också.

Här är ännu en jobbig låt, i alla fall om man hör den 100 gånger per dag...


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Lyssnade alla på den eller hur kommer det sig? Du hade kanske behövt öronproppar också.

Hade ett par i klassen som älskade den låten och så fort vi gick in i en datasal och jobbade satte de igång den. Många såna där youtubeliknande sidor var spärrade i skolan så man hade inte så mycket valmöjligheter och av någon anledning låg den där låten på skolans datorer så det var bara för dem att köra! Öronproppar hade varit fint men de hade säkert fått mig ändå nån gång. [sad]

Haha fin låt det där! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Hade ett par i klassen som älskade den låten och så fort vi gick in i en datasal och jobbade satte de igång den.

Låter som min förra klass.. men de spelade låtarna även under lektioner. Riktigt skön arbetsmiljö..

El Guaje:

Haha fin låt det där!

Oh, ja! Nästan lika fin som den dina klasskamrater spelade. [wink]


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Låter som min förra klass.. men de spelade låtarna även under lektioner. Riktigt skön arbetsmiljö..

Låter som en bra arbetsmiljö ja! Spelade de typ såna låtar som du nyss visade? [bigsmile] Då hade jag brutit ihop helt!

Hjärtlös:

Oh, ja! Nästan lika fin som den dina klasskamrater spelade.

Haha ja, tror faktiskt jag mått sämre om jag tvingats höra den där låten i tre års tid. Den har ju text som kan fastna i huvudet, det har som tur var knappt den jag tvingades lyssna på. Även om den snurrat en del i huvudet under åren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Spelade de typ såna låtar som du nyss visade? [bigsmile] Då hade jag brutit ihop helt!

Ja.. värre till och med. En gick såhär "Uno, dos, tres cuatro.. bom bom bom bom, uno, dos tres, cuatro" hela tiden. [smile]

El Guaje:

Haha ja, tror faktiskt jag mått sämre om jag tvingats höra den där låten i tre års tid. Den har ju text som kan fastna i huvudet, det har som tur var knappt den jag tvingades lyssna på. Även om den snurrat en del i huvudet under åren.

Haha
ja fast melodier fastnar tyvärr minst lika lätt. Uh, jag har tur att jag slipper höra sån musik nu i alla fall.


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Ja.. värre till och med. En gick såhär "Uno, dos, tres cuatro.. bom bom bom bom, uno, dos tres, cuatro" hela tiden.

Haha låter som en toppenlåt! Sånt ska man inte behöva ta! [sad]

Hjärtlös:

ja fast melodier fastnar tyvärr minst lika lätt. Uh, jag har tur att jag slipper höra sån musik nu i alla fall.

Ja så kanske det är, minns inte riktigt. Var ett par år sedan jag blev plågad av musik på det sättet. Ja det måste vara skönt för dig, man kan bli skadad på alla möjliga sätt av att lyssna på sånt där för mycket. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Haha låter som en toppenlåt! Sånt ska man inte behöva ta!

Man blir härdad efter ett tag. Tystnaden är inte längre tyst, utan musiken som de spelar blir tystnaden. Men nej, så ska det inte vara i ett klassrum kan man ju tycka.

El Guaje:

Ja så kanske det är, minns inte riktigt. Var ett par år sedan jag blev plågad av musik på det sättet.

Åh, du kommer fortfarande ihåg det.. så jag lär inte heller glömma låtarna.

El Guaje:

Ja det måste vara skönt för dig, man kan bli skadad på alla möjliga sätt av att lyssna på sånt där för mycket. [bigsmile]

Det kan man verkligen bli. Så skadad att man upplever det som ljuv musik för själen, precis som de som spelar musiken på repeat.
[y]


   
SvaraCitera