Aviseringar
Rensa alla

Jobbig tjej.


Ämnesstartare

mörknäs:

var en kontrollerande jävla idiot och vägra låta honom göra grejer utan en god anledning. det löser nog ditt problem alldeles utmärkt.

Jag försöker inte kontrollera honom? Om han vill gå och träffa henne så är det inget jag kan göra åt saken, men jag tycker att det är helt okej att vara lite grinig om han ska träffa en tjej som han har varit på g med och som fortfarande är intresserad av honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

klart du inte ska. men har du kollat om det är okej att du hänger med? det kan tyda på saker. 8]

Ja, det är sant. Då fattar man ju om han är intrsserad av henne eller inte.


   
SvaraCitera

Egyptologen:

Ja, det är sant. Då fattar man ju om han är intrsserad av henne eller inte.

lurkigt, va.. [cheers]


   
SvaraCitera

Egyptologen:

Jag försöker inte kontrollera honom? Om han vill gå och träffa henne så är det inget jag kan göra åt saken, men jag tycker att det är helt okej att vara lite grinig om han ska träffa en tjej som han har varit på g med och som fortfarande är intresserad av honom.

du frågar vad du ska göra åt problemet, det antyder att du inte bestämt dig för att inte göra något åt det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

du frågar vad du ska göra åt problemet, det antyder att du inte bestämt dig för att inte göra något åt det.

Jag menade mer "ska jag prata med honom om det här, skita i det eller sitta och sura för mig själv".


   
SvaraCitera

Egyptologen:

Gammal. 21.

Ah. Då är det nog inte jag.


   
SvaraCitera

Hm... undrar mest varför han inte bara blockerar henne om hon inte kan bete sig [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melinka:

undrar mest varför han inte bara blockerar henne

Ja, eller hur? Man fattar ju inte varför han vill ha med henne att göra överhuvudtaget.


   
SvaraCitera

Egyptologen:

vem vill ha en vän som flippar och morrar åt en?

din pojkvän tydligen [smile]


   
SvaraCitera

Vadå, det är ju hett med såna [blush]


   
SvaraCitera

Egyptologen:

Ja, eller hur? Man fattar ju inte varför han vill ha med henne att göra överhuvudtaget.

Jo det är precis det jag tänkte, jag skulle aldrig orka tjafsa med en person genom msn [party] skulle be honom/henne dra åt helvete & sen fortsätta leva mitt liv!


   
SvaraCitera

jag skulle nog inte låta min kille träffa en random msnbrud. även fast att de bara är vänner - han behöver väl fan inte henne.


   
SvaraCitera

Beror väl på, klart du har rätt att bli sur över det.. Har du frågat varför han vill träffa henne? Behöver han fler vänner lixom, hon är ju uppenbarligen intresserad av honom, så hon skulle nog inte se det som en chans att bli vänner, utan mer en chans att sno honom från dig (om det faktiskt är så att hon är intresserad av honom.. sen vet man ju aldrig vad hon tänker såklart lol). Det kan du säga till honom, för det verkar han inte ha fattat?

Harpyja:

Ah. Då är det nog inte jag.

XD


   
SvaraCitera

Egyptologen:

Men vem vill ha en vän som flippar och morrar åt en?

Image
Image
[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Det kan du säga till honom, för det verkar han inte ha fattat?

Ja, det får nog bli att förklara för honom eftersom han uppenbarligen har tappat hjärnan.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

mittrödahårspänne:

jag skulle nog inte låta min kille träffa en random msnbrud.

Jo, men det finns inte mycket jag kan göra åt saken. Det enda jag kan göra är att säga att jag inte gillar det typ.


   
SvaraCitera