Aviseringar
Rensa alla

JOBBIGT!


Ämnesstartare

Hej!
Jag är kär i en grym kär i den andra gymnasie klassen, men är inte så bra på detta.
Men vi snackar på msn typ varje dag, brukar vara hon som börjar skriva, sedan sitter vi länge där. Vi har känt varandra ganska längre nu, men inte snackat så mkt i skolan ändå, tar ju chanserna jag kan o vågar.
Som i fredags pratade jag typ med henne 1 ca 1h sammanlagt 🙂
Allt känns så bra med henne, vi värkar vara likadana typ, bara det att hon är as snygg, typ kan få vem som hälst /:

det är drf jag avsåtr, vet att hon har ett brutet förhållande precis, men hon har tilloch med sagt till mig på msn att hon gillar en annan kille nu.
Och hon hänger mkt med killar, så svårt att säga.

Men hon verkar nästan lite intresserad utav mig, för hon skriver ofta snälla saker, o <3 pusshej o sådant.
Men jag har ju försökt bjuda henne på bio, vilket hon alltid haft en ursält till att inte hänga med på, så jag vet inte.

Vi sanckar mkt om problem o förhållanden o sådant på msn, men vet inte hur jag ska ta steget, för hon verkar ju inte ta första.

Tackar för att ni tog er tiden, I love u all! 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

she's way out of your league


   
SvaraCitera

Vincenco:

she's way out of your league

Agree

Visa att du är instresserad, besvarar hon inte det så finns det väl inte mycket annat att göra..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thirteen:

besvarar hon inte det så finns det väl inte mycket annat att göra..?

utom att gå vidare med livet? [wink]


   
SvaraCitera

Vincenco:

utom att gå vidare med livet?

Nej sätt dig i ett hörn och tyck synd om dig själv, det mest effektiva [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ligg lågt. Fortsätt som du gör bara.


   
SvaraCitera

Waje:

men hon har tilloch med sagt till mig på msn att hon gillar en annan kille nu.
Och hon hänger mkt med killar, så svårt att säga.

Men hon verkar nästan lite intresserad utav mig, för hon skriver ofta snälla saker, o <3 pusshej o sådant.

har varit där med och det var en snygg tjej ocksåååå, tror dom vill bara ha nån och snacka med..[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är lika bra att ge upp på en gång[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera