Aviseringar
Rensa alla

Jobbigt att vara kvinna idag.


Ämnesstartare

Om man är för lätt klädd så mår man psykisk dåligt och behöver hjälp, om man har för mycket kläder på sej ( burka ) så är man förtryckt.

Säger man att man kan finna nöje i att ha sex så har man blivit utsatt för sexuellt ofredande när man var liten och behöver hjälp. Säger man att man inte finner nöje i sex så är det det manliga förtrycket som förnekar kvinnans sexuallitet.


   
Citera
kachin

lagom är bäst, ingen protest! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför? de får ju betalt för att spela tvspel

http://xboxlive.ign.com/articles/107/1079073p1.html


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kräver medlidande omedelbums


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Starka ord, eller nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och visar man upp sig och är stolt över sin kropp så har man dålig självkänsla.

*Anropar logikpolisen.*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

ofta man vill spela med en tjej, de är ju alltid jättedåiga[sad]

Nä, tvärtom. Nackdelen med dem är när dem väl hittat ett spel, spelar dem tills dem äger precis alla. Dem suger å andra sidan på alla andra spel, oavsett om det är samma genre. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jobbigt att vara levande idag.


   
SvaraCitera
KSENIA

JAFIFAN, HATAR DETTA LIV :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

jag som åt en pizza nyss[cry]*gå och kräkas*

Kakaoxo:

en pizza? äru fet eller?

Sluta spamma i min tråd! [mad]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Säger man att man inte finner nöje i sex så är det det manliga förtrycket som förnekar kvinnans sexuallitet.

Tror nog att det är svårt att vara vad som helst idag.
Vare sig du e tjej eller kille, hetro, homo, snygg, ful, lång, kort, tjock, smal osv.

Allt har sina för och nackdelar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Du har aldrig mött en av CS, WoW eller AOE-tjejerna förstår jag. [sad]

De kanske har blivit bättre nu iofs. Men på min tid så spelade min gamla klan (smultrongläntan) mot Femina B (dåvarande bästa tjejklanen i världen). Vi hade dessutom en kille med som vi inte spelade med i vanliga fall. Vi vann med 16-4. På fucking train.

(till detta ska vetas att vi knappt körde tacs, bara standardgrejer, utan gick helt på ind. skills)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Vi vann med 16-4. På fucking train.

Vad som kan tilläggas är att kvinnor jobbar bäst enskilt. Sätt en bunt kvinnor ihop i ett lag och inget blir gjort. Statistiskt bevisat!

FreeWay89:

Tror nog att det är svårt att vara vad som helst idag.
Vare sig du e tjej eller kille, hetro, homo, snygg, ful, lång, kort, tjock, smal osv.

Allt har sina för och nackdelar.

Se det mer som en skämtsam text än som det blodigaste allvar. Alla lever vi i misär egentligen. [smile]


   
SvaraCitera

Oj du försöker spegla kvinnan som offer igen http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6825207.ab Det är sexistiskt att ha kul med halvnakna tjejer men helt okej om det är kvinnorna som leker med lättklädda killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man är undergiven har man ingen värdighet, om man är dominant är man manlig, läskig och/eller kaxig.
Är man något emellan undergiven och dominant är man tråkig.
Typ iaf...


   
SvaraCitera