Aviseringar
Rensa alla

Jobbigt det är


Ämnesstartare

att komma till skolan klockan 8, och få reda på att jag inte har någon lektion förrän kl 10 :@
Gick miste om två extra timmar att sova i min mysiga säng. [sad]

vad händer osv?

ÄNDRAT 2010-09-10 10:59

ÄNDRAT 2010-09-10 11:05


   
Citera
Ämnesstartare

Du kan utnyttja tiden till att studera och utveckla dina kunskaper - ligga steget längre än dina kamrater.

Och glädjas åt att jag sluta om två timmar.

Och vi får pannkakor idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

keybored:

Du kan utnyttja tiden till att studera och utveckla dina kunskaper - ligga steget längre än dina kamrater.

Mjo, det hade varit en god idé om det inte vore så att jag är för seg i hjärnan för någon form av ansträngande aktivitet atm [sad]

keybored:

Och glädjas åt att jag sluta om två timmar.

Och vi får pannkakor idag.

Är glad för din skull [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då är det inte mer än rätt att du slutar två timmar tidigare! Upplys dina lärare om att du har flextid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

jo, det hade varit en god idé om det inte vore så att jag är för seg i hjärnan för någon form av ansträngande aktivitet atm

Lyssna lite på Krunegård, det fungerar.

Pendulum:

Är glad för din skull

Tack, ett sådant svar förväntade jag mig inte.

Ha det fint!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jobbigt [sad]

Kom för några timmar sen hem ifrån Norge. Åkte ifrån Uppsala kl 7 igårmorse för att dra till en jobbintervju i Oslo. Åkte hem igen kl 23 igår och var hemma kl 8 imorse. Som tur var åkte jag med en kompis som skulle till samma intervju, så vi hade kul tillsammans. Kunde nästan inte hålla mig för skratt de första minuterna i Norge när jag hörde norrmännen prata [blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitsystem:

Då är det inte mer än rätt att du slutar två timmar tidigare! Upplys dina lärare om att du har flextid.

De andra visste att vi inte hade någon lektion, men min kompis hade glömt att upplysa mig om det. Så är inte lärarnas fel, antar jag.

keybored:

Tack, ett sådant svar förväntade jag mig inte.
Ha det fint!

Har ingen anledning att hysa agg åt andras glädjemoment just nu. Bättre att vara glad åt det istället 🙂
Detsamma du!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sådant här får jag uppleva ofta. Inte för att jag inte vet när jag har lektioner, utan för att mina busstider aldrig stämmer överens med mina skoltider. Ja, så är det att bo på landet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Kom för några timmar sen hem ifrån Norge. Åkte ifrån Uppsala kl 7 igårmorse för att dra till en jobbintervju i Oslo. Åkte hem igen kl 23 igår och var hemma kl 8 imorse. Som tur var åkte jag med en kompis som skulle till samma intervju, så vi hade kul tillsammans.

Nice, gick det bra? Borde du inte vara trött nu? [surprised]
Alltid trevligt med gott sällskap 🙂

xsaosinx:

Kunde nästan inte hålla mig för skratt de första minuterna i Norge när jag hörde norrmännen prata

Tycker de pratar så charmigt, låter (nästan) alltid muntra! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

De andra visste att vi inte hade någon lektion, men min kompis hade glömt att upplysa mig om det. Så är inte lärarnas fel, antar jag.

Det är lärarens uppgift att upplysa elverna. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Nice, gick det bra?

Ah, det gick nog helt okej i alla fall. Ska tydligen bli en intervju #2 med de som gick vidare, så vi får se 😀 Går jag vidare flyttar jag nog dit. Blir jobbigt och dyrt att pendla inför varenda intervju.

Pendulum:

Borde du inte vara trött nu? [surprised]

Ne, sov på resan hem :>

Pendulum:

Tycker de pratar så charmigt, låter (nästan) alltid muntra! [blush]

Mm, det var det som var så roligt. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Ah, det gick nog helt okej i alla fall. Ska tydligen bli en intervju #2 med de som gick vidare, så vi får se 😀 Går jag vidare flyttar jag nog dit. Blir jobbigt och dyrt att pendla inför varenda intervju.

Wow är det många som slåss om jobbet eller? Vad stort eller, flytta till Norge och allt!

xsaosinx:

Ne, sov på resan hem :>

Ah, smart. Själv har jag fruktansvärt svårt att somna när jag färdas :<

xsaosinx:

Mm, det var det som var så roligt.

Kan tänka mig [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Wow är det många som slåss om jobbet eller?

Ja, det var jättemånga tydligen. Så jag får nog räkna med att söka annat också.

Pendulum:

Vad stort eller, flytta till Norge och allt!

Mm, känns kul 😀 Sticker med tre kompisar om det blir av

Pendulum:

Själv har jag fruktansvärt svårt att somna när jag färdas :<

Aw :c Jag hade också svårt för att somna. I alla fall på bussen (åkte tåg från Örebro till Uppsala sen). Man satt aldrig bekvämt. Tillslut blev jag så trött att jag bara däckade av sömn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Ja, det var jättemånga tydligen. Så jag får nog räkna med att söka annat också.

Okej, jo man ska väl inte ha alltför höga förväntningar, bra att ha fler alternativ. [y]

xsaosinx:

Mm, känns kul 😀 Sticker med tre kompisar om det blir av

Åh, fint. Blir avis nu :c

xsaosinx:

Aw :c Jag hade också svårt för att somna. I alla fall på bussen (åkte tåg från Örebro till Uppsala sen). Man satt aldrig bekvämt. Tillslut blev jag så trött att jag bara däckade av sömn.

Åh usch, buss är rena mardrömmen. Ett exempel när jag åkte på klassresa till Prag. Sjukt obekvämt och var tvungen att vrida och vända på mig varannan minut. Sen på natten i bussen då var det hur cpkallt som helst, hade dubbla jackor på mig (det var på våren atm) och frös typ halvt ihjäl ändå. När vi kom hem sen så blev jag sjuk. Så har bara dåliga erfarenheter av buss [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Åh, fint. Blir avis nu :c

Du får la göra något liknande efter studenten då [y]

Pendulum:

buss är rena mardrömmen

Usch, det där låter jättehemskt [sad] Varför görs inga bekväma bussar? [cry] Min bussresa liknade din på nästan alla detaljer (det var jättevarmt i vår buss. Hade bara salta jordnötter att äta och inget vatten. Fick dock vatten sen av en snäll konduktör på tåget hem). Och tror att jag också är sjuk nu. mår rätt kasst. Funderar på att stanna hemma från jobbet, fast jag har iofs sagt till tre av mina dudes att jag ska skjutsa dem dit


   
SvaraCitera