Aviseringar
Rensa alla

Jobbigt läge


Ämnesstartare

Någon mer än jag som allt för ofta glömmer (eller åtminstone är på god väg till det) bankomatkortet i den där sneaky chipkortläsaren i mataffären? [party]


   
Citera
Ämnesstartare

Nej.. du får skaffa ett sånt där pensionärs-halsband där du sätter fast koret i. Då du får böja dig ner när du sätter i det. Garanterat senilsäkert[wink]

Har däremot stoppat in mitt VISA-kort i Skånetrafikens "rabattkorts-automat". Mindre lyckat... det kom inte ut igen.[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, jag har gjort det ett antal gånger. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mAN TRYCKER JU PÅ GODKÄNN SEN TAR MAN TAG I KORTET Å VÄNTAR.

dOCK SÅ GLÖMDEJAG DET I EN SÅN DÄR DÄR MAN STOPPARI KORTET UPPIFRÅN. dET PEP SOM FASIKEN.

Jävla caps, orkar inte skriva om


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Någon mer än jag som allt för ofta glömmer (eller åtminstone är på god väg till det) bankomatkortet i den där sneaky chipkortläsaren i mataffären? [party]

Inte jag.. Har däremot blivit av med bankkort flera gånger när de aldrig kommit ut ur maskinen.. [sad]

Men jag antar att det är ett tecken på att du är stressad, eller något i den stilen. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Men jag antar att det är ett tecken på att du är stressad, eller något i den stilen. [wink]

Nä, men antar att jag blir så ivrig när jag nyss köpt mjölken att jag bara tar den och går liksom du vet [ops]

ChickiBull:

dOCK SÅ GLÖMDEJAG DET I EN SÅN DÄR DÄR MAN STOPPARI KORTET UPPIFRÅN. dET PEP SOM FASIKEN.

jA DET GÖR JU DET NU FÖR TIDEN, DET BEROR PÅ VAR MAN HANDLAR. SÅ SJUKT BRA UPPFINNING[y]

pinsamt också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Nä, men antar att jag blir så ivrig när jag nyss köpt mjölken att jag bara tar den och går liksom du vet [ops]

Andra tankar i huvudet. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Andra tankar i huvudet. [wink]

Haha, kom på 1 annan grej som hände 1 gång. När jag slog in min kod så sa jag varje siffra högt och tydligt en efter en [smile] Då hade jag andra tankar i huvudet [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig glömt.
Har dock varit på väg ut ur butiken utan mina varor några gånger...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

När jag slog in min kod så sa jag varje siffra högt och tydligt en efter en [smile]

Gött att du inte blev misshandlad & rånad där efter! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Gött att du inte blev misshandlad & rånad där efter!

No risk. Fanns inte så mycket att mjölka ut ur det kontot just då[cheers]


   
SvaraCitera

Nej det har aldrig hänt mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

No risk. Fanns inte så mycket att mjölka ut ur det kontot just då[cheers]

Hur skulle rånarna kunna veta detta!? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hur skulle rånarna kunna veta detta!?

Jag vet inte, brukar inte tänka som en [blush]


   
SvaraCitera