Aviseringar
Rensa alla

jobbigt lesbiskt läge, HJÄLP!


Ämnesstartare

så här är det, jag vet inte om jag är en tjej som inte vet vilken läggning jag har men det är inte det som är mitt problem så fortsätt läsa så kommer du snart få veta mer som är lite knepigare, så här ligger det till.

jag har haft pojkvänner, jag har hånglat med tjejkompisar på fyllan, och varje gång jag blir full så vill jag hånga med mina tjejkompisar, men inte alla bara vissa, det är en sån uuunderbar känsla, vet inte om det är fö ratt det är lite förbjudet, om det är lite kärlek eller om det bara är så det ska kännas, det har alrig känts på samma sett med en kille.

ibland händer det, till exempel såhär, jag var men min familj hos några vänner till familjen, där var 3 barn, två små pojkar och en tjej i min egen ålder, jag hade inte träffat dem på 4 år. jag fick en pirrande känsla i kroppen när jag såg henne, hon var inte överdrivet snygg eller speciell på något sett, utan det var bara något som kan hända mig, kunde inte sluta titta på henne,

och fantisera om hur det hade varit att få hångla henne, utan att behöva vara full, bara få göra det, jag fortsatte att tänka så under hela tiden, ibland tänker jag så om andra kompisar, men det är bara VISSA, helt random tjejer, vänner eller bekanta som jag känner att jag bara vill kyssa, tjejer altså, utan att behöva vara full bara vara helt normal. samma natt drömde jag om ett jag hånglade med en tjej , grejen är att jag vill inte ha någon relation med en tjjej, eller sex men en tjej heller, eller det vet jag ju inte ännu, men det är just hånglandet jag är ute efter.

undrar om det är någon som kännt samma sak, någon som kanske vill hjälpa mig att snacka om det här, kanske bara ses för att se om det klickar eller bara vara vänner och kunna snacka om sånthär, eller någon som har en bra sida där man kan lägga ut anonser för lite mer "osäkra ungdomar", som bara vill utforska och njuta lite. tack för seriösa svar,
'
jag var inne o tittade runt lite men hade inget konto så jag kunde inte skriva i forumet, så jag gjorde ett lite snabbt, så skriv så får ni bilder och mer information!


   
Citera
Ämnesstartare

coldwayyy:

samma natt drömde jag om ett jag hånglade med en tjej , grejen är att jag vill inte ha någon relation med en tjjej, eller sex men en tjej heller, eller det vet jag ju inte ännu, men det är just hånglandet jag är ute efter.

Du tror inte att det kan vara så att du bara har en rädsla för att efterforska det vidare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Du tror inte att det kan vara så att du bara har en rädsla för att efterforska det vidare?

jag vill ju hångla med tjejer, men när jag är nykter, och med de speciella tjejerna som får mig att känna på det sättet, vill hitta någon jag kan hångla med nykter utan konstigheter, men rädslan finns där, självklart, alla gay fördomar, eller bara rädslan att bli bi / homo, när man från början bara tror att man vill hånga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

coldwayyy:

jag vet inte om jag är en tjej

Jobbigt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

coldwayyy:

men rädslan finns där, självklart, alla gay fördomar, eller bara rädslan att bli bi / homo, när man från början bara tror att man vill hånga

Tycker du ska försöka komma förbi det isf, för om du är bi/homo så trycker du bara onödigt ner den oundvikliga sanningen och om du nu inte är det så får du reda på det så mycket snabbare och kan sluta grubbla över saken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ditt problem är alltså att du vill hångla med tjejer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill hitta de tjejer som också vill bara hångla lite! något tips var?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roligt trådnamn^^

Hångla med vem du vill, livet är för kort för att bry sig om vad andra tycker och tänker om en


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hångla med vem du vill, livet är för kort för att bry sig om vad andra tycker och tänker om en

men hur ska jag kunna få denna tjejen just nu i fråga (tjejerna jag känner att jag mååste hångla med varierar) som är en barndomsvän till familjen, som jag inte träffat på 4 sen precis nu, att bara vilja hångla med mig sådär?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

coldwayyy:

vill hitta de tjejer som också vill bara hångla lite! något tips var?

...hur gammal är du?

isola:

Hångla med vem du vill, livet är för kort för att bry sig om vad andra tycker och tänker om en

Word! Så trött på att folk tycker jag är en moraliskt klandervärd människa för att min flickvän är elva. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lesbiskt läge? Jaha. Jaja.

Ditt problem är alltså att du inte får hångla med dom du vill när ni är nyktra? Ledsen, men sådant är livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Word! Så trött på att folk tycker jag är en moraliskt klandervärd människa för att min flickvän är elva.

beror väl på¨hur gammal du själv är^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

beror väl på¨hur gammal du själv är^^

18.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

coldwayyy:

bara vill utforska och njuta lite

- någon som kännt samma sak? bara måste strula med den personen!
- någon site för bi/homo ungdomar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YOU ARE GAY. EMBRACE IT ALREADY.


   
SvaraCitera