Aviseringar
Rensa alla

Jogging - pinsamt?


Ämnesstartare

iddqd:

Jogga ute nu är kallt. Skit i det, kör på burpees istället.

Burpees? o.o


   
SvaraCitera

STRAWB3RRY:

Det e ju det som e problemet jag är ju för otränad ?

Och hur blir man tränad?


   
SvaraCitera

STRAWB3RRY:

Pappa jobbar 24/7 och han lever för TVn no good idea

VAR TACKSAM ATT JA ENS SKRIVER[sad]
men kör på att göra små 10mins övningar da[cute] hjälper, trust me.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

VAR TACKSAM ATT JA ENS SKRIVER
men kör på att göra små 10mins övningar da hjälper, trust me.

DET ÄR JAG JU [chocked]
aa. Hoppas vår gamla pilates boll
i källaren är hålfri


   
SvaraCitera

STRAWB3RRY:

Burpees? o.o


   
SvaraCitera

Du verkar vara typ 13 år. Gå ut och jogga bara. vad vill du att vi ska säga?


   
SvaraCitera

STRAWB3RRY:

Hoppas vår gamla pilates boll
i källaren är hålfri

[y]
min pilatesboll gjorde mig fet... har haft i 4 år typ och nöjer mig med att titta på den lol...
Men aja... man kan bli kåt av den och den kan kma till annan nyta än ba träning.
lycka till[y][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STRAWB3RRY:

jag väger trost allt 53kg

amen snälla gå och lägg dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

få för dej att du ska springa ett lopp.
Tjejmilen, eller halv maran eller nåt sånt. eller att du 'banne mej ska springa en mil' för att det är coolt typ. Det kan du säga till din mammi.
(du kan ju springa loppet också. eller komma på att det visst var 18års gräns..)
Om du idrottar annars kan du ju alltid skylla på att 'fotbollstränaren..'
Annars kan du ju ta och åka iväg några stationer till ett annat område som någon sa..
Och så lär man sej villka tider folk är ute - runt tre fyra är ingen bra ide t.ex. fredagkväll osv.. på helgen går ju ingen ut före tolv osv..

Eller bara förklara för din mamma varför du joggar, att det är skönt eller vad det nu kan vara.
Och var stolt när du möter folk - dom vänjer sej. Dom tänker ändå säkert att 'det där bode jag också göra' 😉

Lycka til [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jahaaaaaaaa 53kg.
FY FAN VA ÄCKLIGT!


   
SvaraCitera

sliskfitta:

Det kan du säga till din mammi.

Ska du hjälpa henne att ljuga för morsan när morsan med all rätt verkar vara orolig för att hennes unge riskerar ätstörning?

Visst, joggar hon för bättre motion och må bättre är det ju skitbra, men väger hon 53 kg ska hon fan inte jogga för att gå ner i vikt. Helt galet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är klart man kan träna utan att ha anorexi! Säg åt din tjockismamma på skarpen!


   
SvaraCitera
kachin

skit i mami, var lite rebell för fan!

sen tyckte jag också det var lite jobbigt o jogga runt bland grannar o folk man kände osv, försök hitta nån ödslig skog eller nåt o få bra kondition, sen kan du visa hur bra du är [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inglorius:

Ska du hjälpa henne att ljuga för morsan när morsan med all rätt verkar vara orolig för att hennes unge riskerar ätstörning?

Visst, joggar hon för bättre motion och må bättre är det ju skitbra, men väger hon 53 kg ska hon fan inte jogga för att gå ner i vikt. Helt galet

Jag tycker att det är skitbra att hon vill jogga.
Det är för fan träning! Har jag gett henne kost-tips eller?
Pratade vi om hur hon skulle förbränna mest eller? Nej.
Min erfarenhet är att man ändå inte orkar träna ifall man inte äter åtminstånde någolunda. Gah!
Också att kropps-nojorna blir mindre ifall man 'använder' sin kropp till något, och inte bara ser den som någonting som ska visas upp.

Så, jag ser det snarare som tvärt om, hon riskerar mycket mer om hon inte vågar gå ut och jogga, utan sitter hemma och räknar, okej?


   
SvaraCitera

Jogga vid en tidpunkt när inga andra i ditt område joggar. Typ runt 7 på kvällen, nejmen jag vet inte när folk brukar jogga. Men du hajar.


   
SvaraCitera