Aviseringar
Rensa alla

Johan Palm har talang ffs >:(


Ämnesstartare

Varför säger alla att han är ful och talanglös!? >:(

Om du läser på hans hemsida så ser du att han har fått vara med och skriva några av sina egna låter och fått bestämma vissa saker på sin skiva osv, och trots det säger folk att han inte har talang?

ASSÅ!?!?! [mad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

han borde leka lite mer på rälsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Varför säger alla att han är ful och talanglös!?

När alla säger/tycker en sak, brukar det stämma..a


   
SvaraCitera

McLuver:

ASSÅ!?!?!

JA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Om du läser på hans hemsida så ser du att han har fått vara med och skriva några av sina egna låter och fått bestämma vissa saker på sin skiva osv, och trots det säger folk att han inte har talang?

Så? Bara för att han varit med och skapat sitt albumet betyder det ju inte att han har talang...

Han kan inte sjunga.. Hans röst suger helt enkelt.

Lyssna på låten jag länkade.. Om du tycker att det låter bra, då ska du fan ta och köpa hans album!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingetnamn123:

Lyssna på låten jag länkade.. Om du tycker att det låter bra, då ska du fan ta och köpa hans album!

chris martin skulle ta sitt liv om han fick höra det här


   
SvaraCitera

McLuver:

Jaaaa <3 (Du röstade på detta alternativ)

han har charm o de flesta är bara avundsjuka :((((((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

chris martin skulle ta sitt liv om han fick höra det här

Snarare Johan Palm som borde ta livet av sig då det var han som förstörde denna underbara låt.. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingetnamn123:

Snarare Johan Palm som borde ta livet av sig då det var han som förstörde denna underbara låt.. [mad]

ja, riktig song-rape


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lajnowh:

han har charm o de flesta är bara avundsjuka :((((((

Det är så jäkla synd att charm är allt som behövs för att bli artist... Rösten går ju att fixa i studion, men jag rekommenderar dom som ska se Johan Palm live att ta med sig ordentliga öronproppar.


   
SvaraCitera

ingetnamn123:

Det är så jäkla synd att charm är allt som behövs för att bli artist... Rösten går ju att fixa i studion, men jag rekommenderar dom som ska se Johan Palm live att ta med sig ordentliga öronproppar.

ok jag vet inte men han är rolig han använder ironi i intervjuer det är fett [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Jaaaa <3 (Du röstade på detta alternativ)

Så duktig så....
Sjukt söt också btw [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mjae skulle jag vilja säga. Han är väl varken eller, men han får ett stort (tänk dig Peter Harryson-storlek) minus för att vara så fruktansvärt media- och kändiskåt.


   
SvaraCitera
Hando

McLuver:

Neee!!! (Du röstade på detta alternativ)

[rolleyes]


   
SvaraCitera

McLuver:

ASSÅ!?!?!

13 årig flicka som är Johan Palm fan??? [tired]


   
SvaraCitera