Aviseringar
Rensa alla

johanna-louise min älskade syster dö inte !


Ämnesstartare

min syster har cancer .. jag har länge såklart mått vääldigt dåligt över det för vi är tvillingsystrar och väldigt tajta.
Hela jag kommer dö inombords om hon dör.
Jag vet inte om jag klarar av det här, jag vill stå upp och va stark för min syster som behöver mej nu.. men , jag vet inte om jag är till så mycket hjälp. [cry] Jag älskar henne mest i hela världen.[love] Jag vill bara att hon ska stanna hos mej, sen spelar resten igen roll .. om hon lämnar mej, så kommer jag följa efter henne.

Johanna-Louise du finns i hela mitt hjärta och kommer alltid att göra de! [love]


   
Citera
Ämnesetiketter

Låter som världens skitläge, vad har hon för canser?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

It is,

Livmoderhalscancer.


   
SvaraCitera

Oj, låter exakt som en film som går på bio just nu [wink]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Oj, låter exakt som en film som går på bio just nu

Såg den igår! Tänkte exakt samma [blush]


   
SvaraCitera
Zsasz

Är ni identiska tvillingar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"jag saknar dej", ja jo jag vet ...


   
SvaraCitera

kimanorlunda1:

vi är tvillingsystrar och väldigt tajta.

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[n]


   
SvaraCitera

Usch [sad]... Har också en syster jag står väldigtväldigt nära (inte tvillingsyster dock) och skulle känna precis samma sak om jag var i dina skor. Men försök vara där för henne ändå, det uppskattas mer än du tror! Ta en dag i taget, det som händer händer, men tänk och oroa dig inte över saker förrän du måste, lev i nuet.


   
SvaraCitera

ChibbiBull:

Såg den igår! Tänkte exakt samma

den var fin [cute] jag grät lite [blush]

ont: du klarar detta. och förhoppningsvis gör din syster också det! [y] ta hand om er


   
SvaraCitera

Hon skulle vacinerat sig innan hon släppte in någon infekterad korv. Kanske har hon lärt sig en läxa.


   
SvaraCitera

Carl Gustav:

korv

HAHAHAHAHAHAHAHA
DÖR PGA BILDEN [bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ah tack så mke, till dem som vvar seriösa ..


   
SvaraCitera

Beklagar sorgen men det är en sak jag måste veta: är hennes namn inspirerat av de två kvinnorna i bob dylanlåten visions of johanna?


   
SvaraCitera