Aviseringar
Rensa alla

john bauer


Ämnesstartare

Mawns:

Vad har det med saken att göra?

När man går på John Bauer har man IG i alla ämnen. That's a fact.


   
SvaraCitera

EnDumAfrikanskVas:

När man går på John Bauer har man IG i alla ämnen. That's a fact.

Går ut med 17 i år. Hade 280 poäng efter högstadiet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Går ut med 17 i år. Hade 280 poäng efter högstadiet.

Och du gick John Bauer? [confused]


   
SvaraCitera

Mawns:

Går ut med 17 i år

Då är du nästan lika smart som mig! Förutom att jag säkert läste mer avancerade ämnen. [cool]


   
SvaraCitera

EnDumAfrikanskVas:

Och du gick John Bauer? [confused]

Jepp. Entreprenör, sista dagen var i fredags. Nu har jag praktik i tio veckor som förmodligen kommer att leda till ett jobb under sommaren. Och till hösten, om jag inte kommer in på mina universitetskurser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Går ut med 17 i år. Hade 280 poäng efter högstadiet.

17 ign? 😮


   
SvaraCitera

caroolin4:

17 ign? 😮

Nej nej, 17 poäng.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Nej nej, 17 poäng.

wow :] det var väldigt duktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

caroolin4:

wow :] det var väldigt duktigt.

eh okej, äre inte 2500 poäng man ska ha?


   
SvaraCitera

Livetenligt:

eh okej, äre inte 2500 poäng man ska ha?

Du läser 2500 poäng (vilka motsvarar antalet timmar man läser), ja, men jag tror Mawns åsyftar meritvärdet, alltså de "poäng" man söker till högskolan med. Dessa varierar emellan 0-20 beroende på vilka betyg man får.


   
SvaraCitera

kanske ska gå IT till hösten där 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eheh går john bauer i liljeholmen och trivs som fisken i vattnet. finns inte bättre lärare 😀 ehehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Värför har vissa gymnasium så cp-fula namn?
Typ "John Bauer",

För att det är döpt efter författaren/tecknaren John Bauer.

Jag gick JB i Norrköping, IT-Media programmet, men hoppade av efter ett halvår. Lärarna var helt inkompetenta! De kunde ingenting! Trivdes inte, det var slappt och man behövde nästan inte göra något. Tråkigt för mig.

Men jag vet inte var du ska läsa eller vilket program. Känner en tjej som läser frisör och trivs.

Tänk bara på att det finns risk för att det är väldigt slappt. Vi satt hela lektionerna på msn. Inte så kul i längden. Och JB är väldigt bra på att göra reklam för sig själva, men friskolor är sällan lika nogranna med utbildade lärare som kommunala skolor.

Dock ska program som entreprenör, hotell/restaurang vara bättre än IT och IT-Media.

Bor du i nkpg avråder jag dig från att välja JB. Om du inte är lat, trög, gillar att skolka eller är emo.

Lycka till! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HobGoblin:

Har aldrig hört något positivt om JB alls (om man bortser från att man får en dator, vilket för övrigt är enda anledninen att JB finns kvar).

Kunde inte sagt det bättre själv!


   
SvaraCitera

Tant Brun:

Kunde inte sagt det bättre själv!

[blush]


   
SvaraCitera