Aviseringar
Rensa alla

Johnny Depp = Översexualiserad i samhället?


Ämnesstartare

Image
Så fort en straight eller bi-tjej nämner Johnny Depp i en mening så tänker alla att hon vill ha sex med honom. Nämner en straight eller bi-kille Johnny Depp så tror alla att den killen vill bli som Johnny Depp för att kunna ha sex med mer tjejer.

Och så fort en unge vill ha något med Johnny Depp så blir han automatiskt ungens första förälskelse eller idol.

Varför kan man inte ha en sund diskution om Johnny Depp utan att det handlar om sex? Är Johnny Depp översexualiserad i samhället?


   
Citera

Everyone is gay for Johnny Depp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske beror på att han har sex


   
SvaraCitera

han är gammal

Dold text: kan fan inte tycka någon är snygg som min morsa gillar[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker han är ful, han får mig att tänka på nån gnagare typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erkänn att du bara vill vara som Johnny Depp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Varför kan man inte ha en sund diskution om Johnny Depp utan att det handlar om sex? Är Johnny Depp översexualiserad i samhället?

åhh han skulle man inte banga XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att Depp är en väldigt sexig person med både utseende och personlighet. Dessutom så är han en väldigt bra skådespelare som får sjukt charmiga roller att spela.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FÖR ATT HAN ÄR SEXIG HELT ENKELT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att han är en vandrande fallos[cool]


   
SvaraCitera

Haha, vilket ämne.

Men ja, han är översexualiserad. Han är en tilläckligt bra skådespelare för att inte behöva vara snygg för att bli uppskattad. Men men, folk tänker alltid för mycket på sex för sitt eget bästa och kommer alltid att fortsätta göra det.


   
SvaraCitera

För vissa, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan man väl? Jag brukar diskutera med folk om hans karaktärer i olika filmer osv. Han är jävligt grym.. och ja jävligt sexig helt enkelt!


   
SvaraCitera

Johnny Depp är Mannen. Så är det bara. Det är omöjligt att inte bli kär i/kåt på/besatt av Mannen. Det är just därför han är Mannen.


   
SvaraCitera