Aviseringar
Rensa alla

Join the dark side


Ämnesstartare

d6e7aa84ce6eee8efe3b8ed356e53ba3-3865808
Köttsliga lustar också, ah, det har vi! Jag och GAAAH.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som vader säger jag bara join the dark force.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej dark side

idag har jag haft svarta kläder på mig för att visa min hängivenhet (nej, jag hade bråttom och tog det första bästa och enklaste att ta på mig o sen råkade mina kängor vara svarta lol)

bra va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den här tråden blir den nya 1337

*följer*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gött med elk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent: idag har jag haft svarta kläder på mig för att visa min hängivenhet

Ignorerar din parentes och blir glad i hjärtat! 😀 
(Jag är dock iförd mycket färgglatt linne och småblommig kjol, men idag struntar vi i parenteser.)

lemons or fruit: gött med elk

Nej, men billigt trodde jag då. Den GIFen är två år gammal, lite mer tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ärade troskyldiga jag själv skall icke begå en sån oren akt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Till er som ej joinar/följer:
efae9cff2449ec1d21e6cfda63bfcf36-8485138
Är dock mycket kärleksfullt och mer "komigen nu, du vill följa detta, göra en egen gif och joina den mörka, mycket sockerstinna sidan!" än "fuck you" som kanske gifen kan få en att tro. Jag älskar DIG, dig och DIG, det är typ därför jag lever. Ja, det gäller även dig NiklasW, jag älskar dig och du är lika mycket värd som jag och den nästa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw: oren akt

This:

Geigerzähler: jag älskar dig och du är lika mycket värd som jag och den nästa.

Geigerzähler: mycket kärleksfullt

Geigerzähler: komigen nu, du vill följa detta, göra en egen gif joina den mörka sockerstinna sidan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler: NiklasW, jag älskar dig

Denna Niklasw dyrkande sammanslutningen är inget vi skulle bifalla till. Vi ser föga ambitioner hos er  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler: 4a47a16060c151af780d90b2add93df7-7072343
The dark sides ölklubb bestående av: Mig + Gaah

Ligger på tork efter som att någons lever pajat. Inte min. Köper inte elk längre, blev för jobbigt att släpa på alla glasflaskor. När en pantar ölburkarna nu är det som lilla julafton istället. 

<3 <3 <3 <3 <3 <3 så snygg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw: Denna Niklasw dyrkande sammanslutningen är inget vi skulle bifalla till. Vi ser föga ambitioner hos er

"Dyrkande", nej, då har du missuppfattat mig. Jag ville bara peka på det faktum att jag ej hatar personer även om de faktiskt tycker fel, för en kan tycka fel. Men det förändrar ej det faktum att en har ett värde, det är samma värde som du och jag har, även om du och jag kanske delar åsikter och således bygger våra åsikter på att inte kränka andra människor. Varför skulle vi då kränka Niklas för hans... Ja... Politiska handikapp, hans oförmåga att se det uppenbara som du och jag ser? Nej, vi skall bejaka Niklas existens, men inte föra hans åsikter som någon form av förebild, utan vi skall visa att du och jag, vi är öppna och toleranta förebilder för de som vill mänskligheten väl. Inget annat.

Lonesome Sparrow: <3 <3 <3 <3 <3 <3 så snygg

Det är en mycket gammal bild, men ja, en var vacker i sin ungdom. Lika vacker som du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Nej, men billigt trodde jag då. Den GIFen är två år gammal, lite mer tror jag.

det är ju helt okej pris men man mår ju dåligt av dem..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

"Dyrkande", nej, då har du missuppfattat mig. Jag ville bara peka på det faktum att jag ej hatar personer även om de faktiskt tycker fel, för en kan tycka fel. Men det förändrar ej det faktum att en har ett värde, det är samma värde som du och jag har, även om du och jag kanske delar åsikter och således bygger våra åsikter på att inte kränka andra människor. Varför skulle vi då kränka Niklas för hans... Ja... Politiska handikapp, hans oförmåga att se det uppenbara som du och jag ser? Nej, vi skall bejaka Niklas existens, men inte föra hans åsikter som någon form av förebild, utan vi skall visa att du och jag, vi är öppna och toleranta förebilder för de som vill mänskligheten väl. Inget annat.

Vi respekterar din paradigm men ställer oss utanför den, då vi erfordrar att se oss själva som mer fördelaktiga än resterande medlemmar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw: då vi erfordrar att se oss själva som mer fördelaktiga än resterande medlemmar.

Vad gör er berättigade till det? Även om du och jag kanske skapar mer glädje för fler personer... Ökar det vårat värde som individer, egentligen?

lemons or fruit: det är ju helt okej pris men man mår ju dåligt av dem..

En mår dåligt av alkohol.


   
SvaraCitera