Aviseringar
Rensa alla

JORDEN är en IHÅLIG sfär! Video- och satellitbevis! Militärer, forskare, vittnen...


Ämnesstartare

Michee:

Jag har alltid undrat vart alla idioter som du och minut..vad fan han nu heter, kommer ifrån. Nu har jag svaret[y]

Personligen har jag ingen som helst attraktion för de underjordiska planetsystemen... [n]

Varför?

Jag vill helt enkelt inte fjärma mig från vår evige Skapare... [love]


   
SvaraCitera

Hur lång tid tog det att skriva det där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TZ Arietis:

Hur lång tid tog det att skriva det där?

Ja, det var inget dagsverke direkt, om man säger så...


   
SvaraCitera

Creds för att du orkar iaf.


   
SvaraCitera

Dödsguden:

bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Ja, det var inget dagsverke direkt, om man säger så...

Jaja, jag måste nog börja acceptera att människor är människor, du får dock lite respekt att du fortfarande orkar med detta, dock kan jag säga att du aldrig kommer att övertyga mig med sådana där "bevis".


   
SvaraCitera

Kunde du inte ha skrivt ett längre inlägg eller?[cute]

Föresten vilka betyg har du ifrån skolan? Jag vet inte om du går i skolan just nu eller om du har gått ut meeen [ops] ah..


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Sätter upp en separat tråd med alla filmer...blir alldeles för mycket annars...

No shit? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rivethead:

No shit?

Vilken av punkterna fick dig att studsa till lite extra i din datastol? [cool]


   
SvaraCitera

Not again .. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

Not again

Det är väl skönt med lite upplysning? [cool]


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Det är väl skönt med lite upplysning? [cool]

Men hur orkar du göra massa sånna här trådar ? Tror du själv på allt du skriver och så ? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

Men hur orkar du göra massa sånna här trådar ? Tror du själv på allt du skriver och så

Ja, annars hade jag ju inte skrivit det!


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Ja, annars hade jag ju inte skrivit det!

Är du ett troll [sad]


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Många världsberömda personer är och har varit införstådda med Hollow Earth och att det finns liv och civilisationer inuti Jorden; såsom astronomen Edmund Halley (Halleys komet), matematikern Leonhard Euler, filosofen Platon, författaren Jules Verne, religiöse ledaren Dalai Lama, m.fl...

Eh, man måste ha en IHÅLIG sfär till till skalle om man ska tro att det finns liv och civillisationer inuti jorden. Det enda jag kan tänka mig är att det lever grejor precis under jordytan eller nått.. 🙁

Och är inte joden full med typ lava och massa varmt grejs? Vad kommer annars lavan ifrån som sprutar upp ur vulkaner och sånnt?
Och t.ex om kontinentalplattorna åker isär, varför tömms inte haven på vatten då, och rinner ner till jorden ihåliga centrum? [shake]
Typ som när man drar ur ploppen ur badkaret bah *Ssssccclurrrrp!!!*
Istället kommer det ju upp massa lava och skit och sprutar upp och bildar typ bergskedjor, öar och grejs.


   
SvaraCitera