Aviseringar
Rensa alla

JORDEN är en IHÅLIG sfär! Video- och satellitbevis! Militärer, forskare, vittnen...


JAG ÄLSKAR DIG DÖDSGUDEN[love]


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Fel!

Det finns ingen lava under jordskorpan, som är 5-10 mil djup!

Finns det bara massa olika ställen där det finns typ lavagrottor eller vadå?


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Det finns ingen lava under jordskorpan, som är 5-10 mil djup!

Btw, Är ganska säker på att jag har hört att vi inte får vulkanutbrott här uppe i norden för att skorpan är för tjock här


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Ja så kanske det heter

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojOzZz:

påstår du att gud inte har makt över människor som är inuti jorden?

Nej, men att Gud inte kränker någons fria vilja...

Och därnere är det inte många, ska jag tala om för dig, som är intresserade av andligt liv och gudsmedvetande...ganska uppenbart!

De är otroligt tekniskt avancerade, det är ju bara att titta på deras antigravitationsfarkoster (UFO:s).... [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XTYLE:

AG ÄLSKAR DIG DÖDSGUDEN[love]

Och vi älskar dig, Xtyle! [love]


   
SvaraCitera

Om trådskaparen är seriös så är detta det konstigaste jag läst. Hur kan man tro på sånt här?


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Och därnere är det inte många, ska jag tala om för dig, som är intresserade av andligt liv och gudsmedvetande...ganska uppenbart!

De är otroligt tekniskt avancerade, det är ju bara att titta på deras antigravitationsfarkoster (UFO:s)....

Så du menar att man måste vara fjärmad från gud för att nyttja avancerad teknologi?

Om du tror på gud spelar det ingen roll var du bor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FettotFrånMärsta:

Om trådskaparen är seriös så är detta det konstigaste jag läst. Hur kan man tro på sånt här?

Hur kan man tro på Bing Bang och emolutionen?

Att universum skulle ha trollat fram sig själv från tomma intet, och sedan sprängt sig själv i luften likt en självmordsbombsre, för att sedan med stenspillrorna skapa alla fantastiska galaxer och himlakroppar och all perfekt lagbundenhet...från en HOKUSPOKUS-EXPLOSION!!

Snacka om SJUKT VRICKAT!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojOzZz:

Så du menar att man måste vara fjärmad från gud för att nyttja avancerad teknologi?

Om du tror på gud spelar det ingen roll var du bor.

Men i dessa underjordiska planetsystem grasserar bara materialistiska nöjen, där gudsmedvetandet lätt tas över av en massa illusoriska njutningsmedel... [n]


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Men i dessa underjordiska planetsystem grasserar bara materialistiska nöjen, där gudsmedvetandet lätt tas över av en massa illusoriska njutningsmedel...

Bra, då går det inte att halvt tro på gud, man sätts verkligen på prov.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojOzZz:

Bra, då går det inte att halvt tro på gud, man sätts verkligen på prov.

Precis!

Och med tanke på att helgon väldigt ogärna tar sig ner till dessa mörka regioner, så är inte riskfritt att återfödas därnere i sitt nästa liv... [shake]


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Och med tanke på att helgon väldigt ogärna tar sig ner till dessa mörka regioner, så är inte riskfritt att återfödas därnere i sitt nästa liv...

Varför gör dem det?


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera