Aviseringar
Rensa alla

Jorden går under, NU PÅ LÖRDAG DEN 21 MAJ?


Ämnesstartare

Har läst på hur många ställen som helst att jorden kommer gå under nu på lördag. Se denna video:

http://tv.expressen.se/nyheter/utrikes/1.2430550/profeten-jorden-gar-under-pa-lo...

Hoppas ingen tar bort länken nu bara! 🙂

Så, vad tror NI? 😉


   
Citera
Ämnesetiketter

Det går inte för sig!
Jag har fotbollsmatch då 🙁


   
SvaraCitera

novemberbarn:

Hoppas ingen tar bort länken nu bara! 🙂

fan ja som PRECIS tänkte göra d............ buzz killer


   
SvaraCitera

detta jävla jordens undergångsnack gör mig frustrerad..........................................................................​. GAH KAN FOLK SLUTA VARA IDIOTER Llrrrrrrrr?


   
SvaraCitera

hoppas ej för jag är på kalas då


   
SvaraCitera

visst, varför inte?


   
SvaraCitera

honolulu:

GAH KAN FOLK SLUTA VARA IDIOTER

honolulu:

GAH KAN FOLK SLUTA VARA IDIOTER

honolulu:

GAH KAN FOLK SLUTA VARA IDIOTER

honolulu:

GAH KAN FOLK SLUTA VARA IDIOTER


   
SvaraCitera

fattar inte vad han varnar för ens.... liksom om jorden skulle gå under finns det väl inget att göra ändå. bättre att inte säga nånting för att undvika panik[crazy]


   
SvaraCitera

hinner fylla år innan [cool]
allt som räknas..


   
SvaraCitera

obs tror inte på "jordens undergång" i den bemärkelsen obs


   
SvaraCitera

fy helvette va skönt om det är sant. Men man ska inte lita på gamla människor med förmultnad hjärna [sad]


   
SvaraCitera

HAHAHAH finns klockslag på tavlan, trodde de menade att det var under den tiden som det skulle hålla på (fast förstod sen att det var då programmet skulle sändas) och jävla idiot dessutom, som säger det så nära inpå. han och hela hans... jävla kult/religion/bibel (lol) kommer idiotförklaras ännu mer än vad de redan blir.


   
SvaraCitera

bara för att jag ska ha fest samma dag!!


   
SvaraCitera

är d ej um-träff då? tragiskt!
Dold text: + balen


   
SvaraCitera

novemberbarn:

Så, vad tror NI? 😉

Självklart blir det den här gången! Jorden har väl aldrig påståtts vara påväg att gå under förr?

Hmm, tur att jag inte jobbar i helgen! Vill helst dö när jag är hemma och är ledig! [blush]


   
SvaraCitera