Aviseringar
Rensa alla

"jordens undergång"


iddqd:

De säger det. Samtidigt så dör en mindre andel av jordens befolkning i krig nu jämfört med tidigare historiskt sett. Jag är tveksam.

Ett WW3/4 på kärnvapens nivå..?
inte kul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
tror sol1 käkar jorden. d va nån som sa de till mig på dagis. nån lärare ba: solen blir en jätte o äter upp jorden. tänkte ju de typ såhär: 

jättehungrig.jpggrr han e jätte hungri

SkadeglädjeRodnarHjärta

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:
Något flyger in i den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Hur kommer jorden gå under?

Vad tror ni

Det är typ enda planet som jag är optimistisk på. Jag tror inte att världen kommer att "gå under". Däremot tror jag absolut att ett antal av dagens livsformer om typ några tusen år kan komma att dö ut. Och sedan några miljoner år senare har det utvecklats nya. Ungefär så som det alltid har varit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carl hitman:

Ett WW3/4 på kärnvapens nivå..?
inte kul

Frågan är dock hur jävla sannolikt det är. Båda sidor i kalla kriget hade möjligheter att utplåna allt liv på jorden men det gjorde de inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Solen kommer bli skit stor, sen kommer solen sprängas så alla dör "där me planeterna" (lol) Sen kommer det kanske bildas en ny stjärna av explosionen... Who knows... :3 Typ så orkar inte riktigt tänka just nu. skolan börjar ju snart! 🙁


   
SvaraCitera

ozonlagret försvinner. allt dör. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"the planet is fine, the people... are fucked"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UM har inte råd att existera längre, medlemmar blir förtvivlade.. Tillsammans reser de världen runt för att ta sig in på militärbaser, aktivera stridsspetsar och programmera smällarna som ett nät över jordklotet.. Alla städer utplånas & samtliga människor dör..

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mass+extinctions.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
mass+extinctions.jpg

Schism:
mass+extinctions.jpg

kan du översätta den till svenska?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: kan du översätta den till svenska?

ja nej

det kommer komma en till mass extinction snart, kanske på tisdag, som är en komet eller nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

ja nej

det kommer komma en till mass extinction snart, kanske på tisdag, som är en komet eller nåt

trevligt


   
SvaraCitera

Närsomhelst kan en stjärna (som vi ej är medveten om) explodera.

Det är bara en fråga om när.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan posta svaret när det händer, om um finns kvar då.


   
SvaraCitera