Aviseringar
Rensa alla

jossan.....


Ämnesstartare

vill bara hällsa till jossan du är bäst tjejen!!

vilka här tkr jossan är bäst??


   
Citera
Ämnesstartare

nej..[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

nej..

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hON ska allti tjaffsa o det är de ena o de andra... säg vad man vill men jag klara inte av henne.... hon ta fram dåliga sider ja inte trodde fans hos mig sj...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oCh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

hON ska allti tjaffsa o det är de ena o de andra... säg vad man vill men jag klara inte av henne.... hon ta fram dåliga sider ja inte trodde fans hos mig sj...

jasså?? så lät det inte när hon hadde sitt asstora disco med i sin pappas lyxa sommar hus ... känner på mig att du bara är avensjuk gumman!! men det e klartt alla kjan ju inte ha en proffsig pappa med egen pool och 2 st proffsiga dalmantiner hundar!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

jasså?? så lät det inte när hon hadde sitt asstora disco med i sin pappas lyxa sommar hus ... känner på mig att du bara är avensjuk gumman!! men det e klartt alla kjan ju inte ha en proffsig pappa med egen pool och 2 st proffsiga dalmantiner hundar!!

säj inte att du är på hennes sida nu oxo...fy faan..de är alltid hon som ska va i Sentrum de är jossan hit o jossan dit..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joassan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

säj inte att du är på hennes sida nu oxo...fy faan..de är alltid hon som ska va i Sentrum de är jossan hit o jossan dit..

jaja jag e inte på nånns sida men tänker iaf snacka med eva imorn i skolan o säga att det inte e ok att ni 2 håller på o tjaffsar så som ni gör jobbigt för hela tjej gänget!! blir så dålig stämmning i klassen!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

joassan

jossan vill ha changs på dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

jaja jag e inte på nånns sida men tänker iaf snacka med eva imorn i skolan o säga att det inte e ok att ni 2 håller på o tjaffsar så som ni gör jobbigt för hela tjej gänget!! blir så dålig stämmning i klassen!!

ja ska fan se till o va me i det snacket!!! så de inte blir nån skit.. de är jossan som bråkar inte ja..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

jossan vill ha changs på dig

säg åt jossan att hon kan sticka o brinna!!!!!! fy fan farao


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

säg åt jossan att hon kan sticka o brinna!!!!!! fy fan farao

jaha okej :-PP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker jossan är 1 go gäng


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

tycker jossan är 1 go gäng

jossan har använt bajs som smink en gång [shake]


   
SvaraCitera