Aviseringar
Rensa alla

Judiska sionister ligger bakom mångkulturen och den vita rasens förintelse.


Ämnesstartare

Efter andra världskriget försökte Hitler utrota världens ondska (judarna) men misslyckades. Judarna fick då en bit land i mellanöstern (Israel) av västvärlden för att dem hade haft det svårt under andra världskriget. Det är som att Somalier får en bit av Sverige bara sådär.
När judarna fick Israel så fick dom hela arabvärlden mot sig.

Juden blev arabens nummer ett fiende och vise versa. Eftersom judarna inte kan kriga mot 1 miljard araber så är dem tvungna att blanda in västvärlden, vad gör juden då ? . Juden vet att en arab spränger sig i luften när man förtrycker honom systematiskt . Då kunde man bara höra om muslimsk terrordåd i israel ,aldrig hade man hört talas om muslimer som spränger sig i Europa. Juden vill som sagt blanda in USA i MÖ så att terrordåden sprider sig ända till USA/Europa . Juden äger redan USA men utan folkets stöd så kan man inte göra mycket.

Juden fixar då det största terrordådet i historien 11 september i New York.
Juden får som han vill och hela det amerikanska folket stöder kriget mot terrorism. USA går in i Afghanistan och sedan in i Irak. Nu är inte bara juden Talibanens fiende men även USA.
När USA går in i ett krig så kommer Europa automatiskt med och det vet den onda juden om. Araberna ser hela västvärlden som fiende.

Miljoner MÖ-folk flyr undan krig och förtryck och kommer till Europa, precis så som juden vill. Nu har judens ondskefulla plan nästan förverkligats. Terrordådet i Usa, Västs invasion av MÖ och arabernas flykt till Europa.
Talibanen i MÖ ser inte bara amerikanska soldater men även svenska,franska,tyska,danska därför förklarar talibanerna heligt krig mot alla i väst som har trupper i MÖ.
Vad händer då ?? Självmordsbombare slår till i Madrid. Självmordsbombare slår till i London och muslimska terrorattentat börja komma till Europa och inte bara i Israel hos judarna. Det skapas hat mot muslimer precis det judarna önskat.. Judens plan är nästan fulländad .. BOM säger det i Skandinavien Stockholm och judarna vinner.. 10-0 till den ondskefulla juden.

En sak som man borde tänka på är att i Europa har vi inga raskrav för invandrare som vill komma in. I Israel så måste man vara jude eller till störe del jude för att ens få komma in. Israel = Rasistiskt. Judarna anser sig som det "utvalda folket", eller "guds folk" och anser sig vara överlägsna alla andra raser och har som mål att förinta den vita rasen som är det primära hotet mot judarnas överlevnad. Allt detta står i Judendomen.

Självklart har inte alla judar samma inställning, jag talar bara om de sionistiska judarna.


   
Citera

efter första meningen kan jag konstatera att inlägget helt saknar trovärdig grund


   
SvaraCitera

qexn:

I Israel så måste man vara jude eller till störe del jude för att ens få komma in.

Du talar om att bosätta sig i Israel nu antar jag? Turister verkar ju inte ha några problem att komma in.


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera

qexn:

Självklart har inte alla judar samma inställning, jag talar bara om de sionistiska judarna.

qexn:

Hitler utrota världens ondska (judarna)

hahaha[love][love]


   
SvaraCitera

Tja Image


   
SvaraCitera

Akta dig för ZOG, min vapenbroder.

Idiot.

Troll iofs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag älskar trolleri!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Du talar om att bosätta sig i Israel nu antar jag? Turister verkar ju inte ha några problem att komma in.

Ja, det är det jag menar.

Det sorgliga är att jag nu kommer få glåpord av 95% för att jag berättar sanningen. Juden har hjärntvättat er.


   
SvaraCitera

qexn:

I Israel så måste man vara jude eller till störe del jude för att ens få komma in

nej


   
SvaraCitera

Eh... ska man skratta eller gråta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

nej

Formulerade mig fel där, menade att man är tvungen att vara jude eller till större del jude för att få bosätta sig där. Man får vara blåneger eller arier om man bara turistar där.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Knarko:

Eh... ska man skratta eller gråta?

Jag skulle iaf skratta åt denna text för två år sedan när jag inte hade läst på. Jag hoppas för den vita rasens framtid att ni också läser på och inte litar på den judestyrda median.


   
SvaraCitera

qexn:

Jag skulle iaf skratta åt denna text för två år sedan när jag inte hade läst på. Jag hoppas för den vita rasens framtid att ni också läser på och inte litar på den judestyrda median.

Bra att du litar på det du har läst ifrån då ;D
källkritik?
sunt förnuft?
hjärnceller?


   
SvaraCitera

qexn:

r, menade att man är tvungen att vara jude e

nej många muslimer och kristna bor där.


   
SvaraCitera

Fin tråd.

qexn:

Allt detta står i Judendomen.

Menar du Toran?


   
SvaraCitera