Aviseringar
Rensa alla

jul i kapernaum


Ämnesstartare

den har jag
den har inte ni
ha ha [cool]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Nope, har jag inte men gråter inte för de för jag har laddatner en speed run på Terranigma som är 4 å en halv timme lång [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

den har inte ni

Har jag visst, Tomtemaskinen också [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fade:

Nope, har jag inte men gråter inte för de för jag har laddatner en speed run på Terranigma som är 4 å en halv timme lång [party]

satt och kollade speedruns inatt med en polare. Hade en period för något år sedan då jag kollade på massvis, men inte sett en enda sen dess. Lite sorgligt. :C

Såg q2, helt sjuk kille.


   
SvaraCitera

Det har jag visst det, originalinspelat också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man får inte skratta åt folk som inte har saker. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill inte ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fade:

Nope, har jag inte men gråter inte för de för jag har laddatner en speed run på Terranigma som är 4 å en halv timme lång [party]

Laddade ner Warhols empire som är typ 8 timmar lång [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fade:

speed run på Terranigma som är 4 å en halv timme lång [party]

vad är det

Buddah:

Har jag visst, Tomtemaskinen också [y]

[surprised] vad är det?

Oväntad:

man får inte skratta åt folk som inte har saker. [sad]

Meen. Vad är annars poängen med ekonomiska klyftor och äganderätt? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

satt och kollade speedruns inatt med en polare. Hade en period för något år sedan då jag kollade på massvis, men inte sett en enda sen dess. Lite sorgligt. :C

Såg q2, helt sjuk kille.

Jau de kan vara skoj ibland, om de är nån som är sjukt bra eller om de är ett bra spel 😀
Hehe jo hade en period förr jag med när jag kolla massa.

Mjo kan tänka mig, har ifs aldrig orkat kolla Quake för sidan jag kollar på är så drygt gjord när de kmr till just Quake, massa listor å skit fast ska väll ta å kolla nån gång då jag orkar X)
http://speeddemosarchive.com/quake/

Galnaste jag sett är nog Half-Life (1), fattar inte hur han kom på vissa vägar å hur han sätter allt så perfekt -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

vad är det?

Bästa julkalendern i världshistorien! Du var knappt född när den gick kanske. http://sv.wikipedia.org/wiki/Tomtemaskinen


   
SvaraCitera

Finns det Bio rio på din film då va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fade:

Mjo kan tänka mig, har ifs aldrig orkat kolla Quake för sidan jag kollar på är så drygt gjord när de kmr till just Quake, massa listor å skit fast ska väll ta å kolla nån gång då jag orkar X)

Ah, du menar att de ligger som segment för var bana för sig?
quake2 var i ett svep åtminstone.

fade:

Galnaste jag sett är nog Half-Life (1), fattar inte hur han kom på vissa vägar å hur han sätter allt så perfekt -.-

Jo, det är lite samma sak som q2 där. Fatta när de gått igenom varje jävla bana för sig och kollat ut var de absolut bästa rocketjumpsen ligger. Vart han måste använda quad-dmg för att flyga tilräckligt långt osvosv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Ah, du menar att de ligger som segment för var bana för sig?
quake2 var i ett svep åtminstone.

Mjo fast tror dom har hela runs också men finns typ 1000000000 runs att välja på [rolleyes]

Budolicious:

Jo, det är lite samma sak som q2 där. Fatta när de gått igenom varje jävla bana för sig och kollat ut var de absolut bästa rocketjumpsen ligger. Vart han måste använda quad-dmg för att flyga tilräckligt långt osvosv.

Hehe jo, fattar inte hur dom orkar, ifs tänkte jag göra en speedrun på Half-Life: Blue shift innan de fanns på sidan. Men sen kom de en och den va 32:18 lång på hard mode medan min run skulle vart över en timme på easy [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fade:

Hehe jo, fattar inte hur dom orkar, ifs tänkte jag göra en speedrun på Half-Life: Blue shift innan de fanns på sidan. Men sen kom de en och den va 32:18 lång på hard mode medan min run skulle vart över en timme på easy [bigsmile]

Blue shift var ju typ en speed run redan första gången man spelade. Typ "VADÅ ATT DET REDAN ÄR SLUT?!"


   
SvaraCitera