Aviseringar
Rensa alla

Jul & Nyår


mastodontfilmsMats:

Jag hatar allt med julen förutom ledigheten och att det är extra socialt acceptabelt att supa ner sig

instämmer, det enda bra med julen är för små barn, älskade det när jag var liten, men nu känns det bara som ett jävla hyckleri, köpa presenter man vet ingen vill ha, äta mat man annars inte tycker om, vara trevlig mot folk man hatar.... Nä god mat, bra vänner/familj och inge jippo så blir nog julen bra


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera

Julafton skall väl dessvärre spenderas hemma hos mor min, och det är inget jag kunnat påverka. Jag vill egentligen fira ute hos min farfar tillsammans med honom, farmor, pappa och pappas faster/farfars syster. Jag har inte den blekaste aning om vad jag gör på nyår, men det lutar väl åt att sitta ensam hemma och häcka då jag inte har några kompisar i närheten alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På jul firar jag med släkten och vid 6tiden kommer mitt ex/bästa kompis hit och firar, det är tradition.

på nyår ska jag släpa hit slynfisk och så ska vi bli redigt fulla[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Regn:

julen

förmodligen hemma

Regn:

nyår

i Märsta på en kristen nyårskonferens 🙂


   
SvaraCitera

på julen ska jag dra tomten i skägget, på nyår ska jag stoppa upp raketer i röven på små pojkar. [blush]


   
SvaraCitera

till jul ska jag fira hemma i stockholm med familjen och min pojkvän och till nyår ska jag och han åka till nederländerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det blir julafton hemma hos mamma i år, med hela släkten på den sidan 🙂 Brukar vara rätt trevligt, iaf när man är hemma (bor ju inte där längre, men det är ändå hemma för mig).
Kanske ska förbi pojkvännens föräldrar.

Nyårsafton blir också hos mamma, med pojkvännen och min familj. Jag dricker ju inte alls i år, så det blir bara att äta och dricka typ.. Pommac med syrrorna. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gå i ide


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera