Aviseringar
Rensa alla

julavatarer kan dra åt helvete


Ämnesstartare

Älskar julstämningen, den borde vara året runt! [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Egyptologen:

Gnäller inte. Jag tycker skägg+tomteluva är sessigt.

måhända, men det är fortfarande inte någon ursäkt.

Egyptologen:

Och jag VÄGRAR att fixa en luciaavatar. Lucia är bara fjantigt. Tomten och presenter är ju skiten liksom.

absolut inte. acceptera att du har fel och hylla den ihjälhuggna tjejen nu. avsevärt mer awesome än jesus. lucia hade i alla fall principer.

enhimmelskdrog:

tjejen med luvan på min avatar föreställer faktiskt tomtenisse i mellanstadie-luciatåget. [no-no]

tycker ändå att det är för otydligt.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

avsevärt mer awesome än jesus.

Jesus? Jag snackar om Tomten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Protesterar i stillhet.

Wöj, du har ju snyggaste julavataren ever. Fresh!
Känner att min touchpad-luva målad i paint är lite misslyckad nu. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1 december är ok, det är därför jag inte laddat upp något än. November är alldeles för tidigt, fy skäms


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tomtar är med i luciatåg.... [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Egyptologen:

Jesus? Jag snackar om Tomten.

när tomten dör martyrdöden medelst svärd i mitten av december så är du fri att skaffa julavatar i slutet av november.

Evil Conduct:

1 december är ok, det är därför jag inte laddat upp något än. November är alldeles för tidigt, fy skäms

lucia är ju om typ två veckor, så det är hög tid att skaffa luciaavatar.

Baader_Meinhof:

Tomtar är med i luciatåg.... [cute]

det är bara de tjocka barnen som är tomtar, och detta bara för att de inte ska känna sig utanför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

lucia är ju om typ två veckor, så det är hög tid att skaffa luciaavatar.

Jag firar inte Lucia


   
SvaraCitera

Bojkottar julutsmyckningen, då jag ej finner lämpligt vis att julutsmycka min nacke. Det får vara.


   
SvaraCitera

köttfärssås:

kan inte fixa sådan :$

En sånhär menaru?

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

En sånhär menaru?

tack 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Jag firar inte Lucia

det gör väl inte jag heller, men jag avstår aldrig från att delta i officiellt firande som antingen grundar sig i hinkvis av sprit eller någon som blivit ihjälhuggen med svärd utan god anledning. gärna en kombination, som lucia.

Ögon i en plåthink:

Bojkottar julutsmyckningen, då jag ej finner lämpligt vis att julutsmycka min nacke. Det får vara.

det är rätt. nu återstår bara att fixa luciaavatar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

det är bara de tjocka barnen som är tomtar, och detta bara för att de inte ska känna sig utanför.

Eller pojkar som ej vill vara stjärtgossar. Men vad än anledningen är, så finns de. UM kanske bara råkar ha ett överflöd av tjocka barn, därav alla avatarer med tomteluvor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Baader_Meinhof:

Eller pojkar som ej vill vara stjärtgossar. Men vad än anledningen är, så finns de. UM kanske bara råkar ha ett överflöd av tjocka barn, därav alla avatarer med tomteluvor?

nog för att det finns tjockisar på um, men de är inte i så stor majoritet att det kan anses försvara överrepresentationen av tomteluvor i november.


   
SvaraCitera

köttfärssås:

😀

Leijonsparf:

tomteluvor i november

Som en cancer.


   
SvaraCitera