Aviseringar
Rensa alla

Juldunk aka "Remix av jul musik eller annan party musik baserad på julen"


Ämnesstartare

Nu när det är snart är jul så vill man samla upp ett gäng med party låtar med jultema. Kan vara en remix av någon jul låt, melodin eller bara allmänt julbaserade party låtar.

Bra tips på julbaserade party låtar?[love]


   
Citera

[shake]


   
SvaraCitera

Erikaan:

Juldunk

tror du på det själv elr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

tror du på det själv elr?

Faktiskt så gör jag det, väljer att vanhedra kristna jultraditioner med att införa massor av bas till musiken, eller är det något annat du stör dig på som jag missat?[shake]


   
SvaraCitera

fan va hemskt, inte för att jag har nåt slags respekt för julen eller liknande trams utan pga fungerande öron


   
SvaraCitera

Erikaan:

Faktiskt så gör jag det, väljer att vanhedra kristna jultraditioner med att införa massor av bas till musiken, eller är det något annat du stör dig på som jag missat?[shake]

nejdå har bara ingen aning om hur den musiken skulle låta[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

fan va hemskt, inte för att jag har nåt slags respekt för julen eller liknande trams utan pga fungerande öron

Jag har respekt gentemot kristna och den kristna religionen, då jag är delvis troende också. Många firar på den 24 december, men det är den 25 december då man officiellt ska fira Jesus födelse. Många som firar julen firar inte heller Jesus födelse utan bara för det är en slags tradition eller dylikt.

Hela inlägget är off topic då tråden inte handlar om kristendom, Jesus eller religion whatsoever. Om du vill predika mer angående detta gör det via PM[y]


   
SvaraCitera

Erikaan:

Hela inlägget är off topic då tråden inte handlar om kristendom, Jesus eller religion whatsoever. Om du vill predika mer angående detta gör det via PM[y]

hur fan fick du det där till något religiöst? du bekräftar div fördomar jag har mot folk som lyssnar på "dunk" iaf, hail satan osv


   
SvaraCitera

Gott nytt jul-Sean Banan[cheers] Det var den enda låten jag kunde komma på[bigcheers]


   
SvaraCitera

Last Christmas - Cascada

Enda jag kom på och min tjej diggar den låten. Jag tycker den är helt okej och Cascadas röst är fin!


   
SvaraCitera

trodde juldunk var att ligga med tomten typ


   
SvaraCitera