Aviseringar
Rensa alla

Julkalendern 2011!!!


Ämnesstartare

Någon mer än jag som följer den? [blush]


   
Citera

Ja [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nice!! 😀

tycker den är väldigt fin, stör mig dock som F A N på asiatiska tjejen som låter som en orm när hon pratar [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad handlar den om i år?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Funderade på det men det har ej blivit så. Tror ej att det skulle ge så mkt. Hade kanske gjort om det vore teskedsgumman lr ngt. Har ni köpt kalendern också?
Vi fick alltid en när vi var små. När jag var riktigt liten fick jag öppna alla radiokalenderns på en gång pga lyssnade ändå aldrig på den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

vad handlar den om i år?

en bunt tjuvar som kallas "klappsnattarna" och det handlar om den sämsta av tjuvarna, och en dag knackar ett barn på hans dörr och så visar det sig vara hans dotter som också går med i tjuvgänget.

den är cute [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla jag känner ser den

såg första avsnittet men efter human trafficing och insinuerad barnporr stängde jag av


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Har ni köpt kalendern också?

neeh 🙁

har inte ens en chokladkalender i år!!!

börjar bli gammal [sad]


   
SvaraCitera

ja, jag ser alltid på julkalendern varje år. men tycker att den bara blir dåligare och dåligare. disel råttor och sjämansmöss var bäst, elr vad den nu hete...[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tänkte faktiskt göra det, men jag åker innan den går på teve på morgonen och jag kommer hem efter att den gått på teve på kvällen[n]


   
SvaraCitera

Har helt glömt bort den! Ska börja följa dirr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Jag tänkte faktiskt göra det, men jag åker innan den går på teve på morgonen och jag kommer hem efter att den gått på teve på kvällen[n]

jag har samma problem, fast sover när den går på morgonen och min mamma har ockuperat vardagsrummet när den är på TV så ser på svtplay! [cool]

stereo total:

Har helt glömt bort den! Ska börja följa dirr.

Gört!!!


   
SvaraCitera

Tycker årets är ett klart uppsving och får Jul i Kapernaum-vibbar pga snygga kulisser, mysig kläddesign + makeup samt finurliga dialoger och repliker.
E nice.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dagens avsnitt var bra!!! [bigsmile]


   
SvaraCitera