Aviseringar
Rensa alla

julkalendern


Ämnesstartare

här kan man diskutera årets julkalender

första avsnittet:  http://www.tv4play.se/program/link?video_id=3227480


   
Citera

men helvete fel kalenderjävel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
men helvete fel kalenderjävel

försvinn ur tråden jävla rädisa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte nog med att folk flyr krig och gör intrång på nationsgränser, att 300 valar hittats döda vid chiles kust och att robotdammsugaren har blivit utnämnd till årets julklapp... så ska du komma här och smutskasta den enda riktiga och komiskt fulländade tv-produktion vi har? vansinnet har inget tak, uppenbarligen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta är den enda riktiga julkalendern 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

B.C-:
Detta är den enda riktiga julkalendern 

exakt


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
http://www.svtplay.se/video/5055328/julkalendern-tusen-ar-till-julafton/julkalendern-tusen-ar-till-julafton-avsnitt-1

här är rätt 
ni behöver inte tacka mig

möjligen om man är en usel konformist, i den riktiga världen är det kjells julkalender som gäller


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

*följer* 😀 


   
SvaraCitera
mens
 mens

detta får ju en helt ny dimension när man vet att lotta och erik först hade en lång affär och nu är ett officiellt par. kan ej sluta tänka på alla kinky lekar de haft med alla utklädningskläderna när jag kollar på det (historieätarna alltså, ej detta barnprogram).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:
detta får ju en helt ny dimension när man vet att lotta och erik först hade en lång affär och nu är ett officiellt par. kan ej sluta tänka på alla kinky lekar de haft med alla utklädningskläderna när jag kollar på det (historieätarna alltså, ej detta barnprogram).

detta är inget barnprogram. det handlar om arbetslöshet, paranoid schizofreni och spelberoende.


   
SvaraCitera
mens
 mens

dope:

detta är inget barnprogram. det handlar om arbetslöshet, paranoid schizofreni och spelberoende.

Förvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bör man ha koll på Kjell sedan innan? 


   
SvaraCitera
mens
 mens

jaha du syftade på kjells julkalender. trodde att du syftade på att det förekom sådant i svts och ba nää


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:
Bör man ha koll på Kjell sedan innan? 

det är en fördel. finns två säsonger på youtube.


   
SvaraCitera