Aviseringar
Rensa alla

julkalendern


mens:
detta får ju en helt ny dimension när man vet att lotta och erik först hade en lång affär och nu är ett officiellt par. kan ej sluta tänka på alla kinky lekar de haft med alla utklädningskläderna när jag kollar på det (historieätarna alltså, ej detta barnprogram).

MEN ÄR DOM?? TRODDE HAN BARA SKILT SIG PGA ANDRA ANLEDNINGAR OMG 


   
SvaraCitera

Ja jag har lite koll på Erik. Han är charmig Rodnar


   
SvaraCitera
mens
 mens

Tigerdrottningen:

MEN ÄR DOM?? TRODDE HAN BARA SKILT SIG PGA ANDRA ANLEDNINGAR OMG 

jaaa!


   
SvaraCitera
mens
 mens

martina haag har ju skrivit om det i sin senaste bok också, men bytt ut namnen. vilken hämnd. 


   
SvaraCitera

mens:
martina haag har ju skrivit om det i sin senaste bok också, men bytt ut namnen. vilken hämnd. 

Mm såg på insta att henrik torehammar läst den boken. Och calle schulman. Tror calle skrev något om att den var elak.


   
SvaraCitera
mens
 mens

Tigerdrottningen:

Mm såg på insta att henrik torehammar läst den boken. Och calle schulman. Tror calle skrev något om att den var elak.

länkaRodnar


   
SvaraCitera

mens:

länkaRodnar

ok det stod inte att den var elak men bara fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

off topic


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

"ETT STORT LASS MED HÄÄÄÄÄST!" 

älskar Birgitta Hjärta


   
SvaraCitera
Lounge

har garvat ihjäl mig åt birgittas mål att käka upp alla hästar som finns Hjärta kjell känns också så himla härlig i hans "aaaöö ska leverera lite mat härå" helt ovetandes om vad han langar. HAHA. peter är lite off denna säsong, känns inte lika paranoid, kanske det som saknas XD


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Lounge:
har garvat ihjäl mig åt birgittas mål att käka upp alla hästar som finns Hjärta kjell känns också så himla härlig i hans "aaaöö ska leverera lite mat härå" helt ovetandes om vad han langar. HAHA. peter är lite off denna säsong, känns inte lika paranoid, kanske det som saknas XD

Har du sett dagens avsnitt? Läggs ju ut efter midnatt!


   
SvaraCitera
Lounge

PMR: Har du sett dagens avsnitt? Läggs ju ut efter midnatt!

nej inte hunnit med 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ligger fyra avsnitt efter, tar alla imorn. håller med om att peter känns lite nedtonad den här gången.


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Lounge:

nej inte hunnit med 🙂

dope:
ligger fyra avsnitt efter, tar alla imorn. håller med om att peter känns lite nedtonad den här gången.

Såg alla vid midnatt på ett ungefär! 

...så... GOGOGOGO! Går ju jättefort - tyvärr!

Citerade från dagens :$

*hyper pga avsnitt* 


   
SvaraCitera

mens:
detta får ju en helt ny dimension när man vet att lotta och erik först hade en lång affär och nu är ett officiellt par. kan ej sluta tänka på alla kinky lekar de haft med alla utklädningskläderna när jag kollar på det (historieätarna alltså, ej detta barnprogram).

skojar du???
visste inte detta
tänkte att han var tillsammans med den där frun han väl har en massa barn med!?


   
SvaraCitera