Forumet - Julklapp?

Julklapp?

214 0 24
mamama:

Borde man ge en julklapp till en kille som man träffat ett halvår men inte har något uttalat förhållande med?
I så fall vad?

Det beror väl på... Något personligt? Inte för dyrt, det blir lite spänt. Gör något sweet. Köp en fantomen tidning eller nåt smått han gillar, en godispåse och nåt till litet. Eller jag vet inte. Det finns mkt man kan göra.

Jag tänker iaf fråga alla som jag ska köpa till, om de säger "jag vet inte" får de en påse mjöl. [crazy]

Spana också in:

Tözen:

hell no,palla ge nåt dyrt till nån som inte ens tänkt på samma som en själv,är mest bara en fin gest och att visa uppskattning eller jag venne.

mig ska du egentligen inte fråga, är skitdålig på att komma på presenter. vet aldrig vad jag ska köpa ens till min pojkvän och vi har varit tillsammans sen dinosarietiden.. [zzz]

skulle köpt något personligt ändå, litet, kanske roligt. typ gillar han datorer hade jag köpt en datormus som ser ut som en tjejkropp eller nåt. äsch lyssna inte på mig. :S
mamama:

Borde man ge en julklapp till en kille som man träffat ett halvår men inte har något uttalat förhållande med?
I så fall vad?

En julklapp behöver inte heller vara något som är inslaget i papper. Glöm inte det.
T.ex 2 bio biljetter och ett kort där det står att ni ska på bio fast på ett roligt sätt?