Aviseringar
Rensa alla

Julklapp?


Ämnesstartare

Borde man ge en julklapp till en kille som man träffat ett halvår men inte har något uttalat förhållande med?
I så fall vad?


   
Citera
Ämnesetiketter

Nej.
Om du verkligen känner dig manad; Aids.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mamama:

Borde man ge en julklapp till en kille som man träffat ett halvår men inte har något uttalat förhållande med?
I så fall vad?

Det beror väl på... Något personligt? Inte för dyrt, det blir lite spänt. Gör något sweet. Köp en fantomen tidning eller nåt smått han gillar, en godispåse och nåt till litet. Eller jag vet inte. Det finns mkt man kan göra.

Jag tänker iaf fråga alla som jag ska köpa till, om de säger "jag vet inte" får de en påse mjöl. [crazy]


   
SvaraCitera

Jag hade tänkt göra d,men jag vet inte vad än dock,eller om jag ska.Bara vän dock,men d är väl aldrig fel att göra nån glad?

Parfymer brukar funka för alla,men jag tycker d är tråkigt,men uppskattar personen d så varför inte?


   
SvaraCitera

Skulle nog kanske ge något litet iaf. Beror lite på hur förhållandet är, om det är endast sexuellt hade jag inte gjort det.


   
SvaraCitera
smisk

Köp något litet som är personligt.


   
SvaraCitera

I love Lucy:

om det är endast sexuellt hade jag inte gjort det.

haha,typ:Tack för du knullar med mig,här får du en present för mödan och uppoffringen.


   
SvaraCitera

Tözen:

haha,typ:Tack för du knullar med mig,här får du en present för mödan och uppoffringen.

Haha, eller hur. Iofs har jag aldrig haft ett KK-förhållande så jag vet inte, men nä 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

om det är endast sexuellt hade jag inte gjort det.

Det är inte bara sexuellt[smile]


   
SvaraCitera

I love Lucy:

Haha, eller hur. Iofs har jag aldrig haft ett KK-förhållande så jag vet inte, men nä 😛

vad ska man ge en vän?[sad] om d ens är värt d,jag venne,har bara fått oseriösa svar som dildo och analplugg


   
SvaraCitera

mamama:

Det är inte bara sexuellt[smile]

Då hade jag nog gett något litet. 🙂 Men det är svårt, beror ju helt på vad han gillar.

Tözen:

vad ska man ge en vän?[sad]

Beror ju på, inget dyrt iaf. Såvida det inte är din bästabästa vän.


   
SvaraCitera

I love Lucy:

Beror ju på, inget dyrt iaf. Såvida det inte är din bästabästa vän.

hell no,palla ge nåt dyrt till nån som inte ens tänkt på samma som en själv,är mest bara en fin gest och att visa uppskattning eller jag venne.


   
SvaraCitera

Köp en klockradio.


   
SvaraCitera

Tözen:

hell no,palla ge nåt dyrt till nån som inte ens tänkt på samma som en själv,är mest bara en fin gest och att visa uppskattning eller jag venne.

mig ska du egentligen inte fråga, är skitdålig på att komma på presenter. vet aldrig vad jag ska köpa ens till min pojkvän och vi har varit tillsammans sen dinosarietiden.. [zzz]

skulle köpt något personligt ändå, litet, kanske roligt. typ gillar han datorer hade jag köpt en datormus som ser ut som en tjejkropp eller nåt. äsch lyssna inte på mig. :S


   
SvaraCitera

I love Lucy:

mig ska du egentligen inte fråga

aja,jag venne inte ens om jag ska göra d,hitta precis en helt perfekt men d faila fan.


   
SvaraCitera