Aviseringar
Rensa alla

Julklapp pojkvän?!


Ämnesstartare

Vad kan man köpa för julklapp till en 15årig pojkvän?


   
Citera

Ett spel

Eller

En film.


   
SvaraCitera

böcker

folk idag läser för lite


   
SvaraCitera

Butt plug [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur länge har ni varit ihop? Och fundera vad han är intresserad av... [smile]


   
SvaraCitera

Beroende på vad det är för person kan du ju antingen ge ett presentkort på t.ex Steam eller kanske ett gymkort. Jag har ingen aning om vad kids nu för tiden gillar, men att gymma verkar stå högt i kurs


   
SvaraCitera

du kan ge honom en käftsmäll


   
SvaraCitera

något han tycker o förskagsvis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Seriösa svar [no-no]
Kläder, en tröja t.ex, något du vet att han behöver (snygg plånbok, väska), parfym, smycke, spel, film, bok, biobiljett eller liknande [smile]


   
SvaraCitera

Jag tror nog att du vet bättre än oss vad han kan tänkas vilja ha, ha eftersom du haft samröre med honom i Verkligheten, och därmed sannolikt tagit del av mer information om honom än att han är en individ av arten Homo sapiens, hankönad, samt har uppnått femton års ålder.

Kom igen. Du känner honom någorlunda, du vet nog vad han kan tänkas gilla om du tänker efter litet, eller gör litet efterforskning. Eller så kan du välan delge oss slumpmässiga Internetpersoner mer information, om du vill ha bättre svar.


   
SvaraCitera

Fråga honom vad han önskar sig.


   
SvaraCitera

stereo total:

Fråga honom vad han önskar sig.

Mäh, man kan ju vilja överraska med Världens Bästa Julklapp och därmed inbilla personen att man känner den och dess önskemål utan och innan innan den ens tänkt över dem!!!


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Mäh, man kan ju vilja överraska med Världens Bästa Julklapp och därmed inbilla personen att man känner den och dess önskemål utan och innan innan den ens tänkt över dem!!!

Jamen alltså, man behöver ju inte köpa precis det den önskar sig, men man kan få en liten hint om vad som är på tapeten. Sen, clever som man är, utvecklar man detta till den perfekta julklappen!


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

man kan ju vilja överraska med Världens Bästa Julklapp

Nä, för det blir ju så otroligt svårt att leva upp det det nästa år [n]

Förra året gav jag den utlimata och perfekta presenten till pappa, så pass bra att den aldrig någonsin kommer att kunna överträffas av någon annan present [sad] Så vad kan jag ge i år? Allt kommer ju vara blekt i jämförelse med den han fick förra året [n]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Förra året gav jag den utlimata och perfekta presenten till pappa, så pass bra att den aldrig någonsin kommer att kunna överträffas av någon annan present [sad] Så vad kan jag ge i år? Allt kommer ju vara blekt i jämförelse med den han fick förra året [n]

Vad gav du+


   
SvaraCitera