Aviseringar
Rensa alla

Julklapp pojkvän?!


isola:

Vad gav du+

En bok som han verkligen (verkligen-verkligen jättemycket extramt) ville ha, men som ej gick att få tag på översatt kopia i affärer längre + slut hos tillverkaren osv. Hittade en på ett antikvariat. [cute]


   
SvaraCitera

Nintendo:

En bok som han verkligen (verkligen-verkligen jättemycket extramt) ville ha, men som ej gick att få tag på översatt kopia i affärer längre + slut hos tillverkaren osv. Hittade en på ett antikvariat. [cute]

Åh!


   
SvaraCitera

Nintendo:

Nä, för det blir ju så otroligt svårt att leva upp det det nästa år

I och för sig. Men man kan åtminstone tänka sig in i vad personen kan tänkas uppskatta. Vad var det för bok?

stereo total:

Jamen alltså, man behöver ju inte köpa precis det den önskar sig, men man kan få en liten hint om vad som är på tapeten. Sen, clever som man är, utvecklar man detta till den perfekta julklappen!

Jag tror att man kan hitta på något någorlunda vettigt utan att fråga, om man har någorlunda koll på personens intressen och tycken.

Åh, jag tycker att det är så arbetsamt med sådana här regelbundna presenthögtider, det känns så krystat och är så arbetsamt att till en viss tidpunkt hitta på tilltalande gåvor att ge, om man skall ge något annat än godsaker att äta. [sad]

Nu kom jag på en rolig julklapp att ge till Stringburka. Ett par ADOM (ett spel)-relaterade vantar, med stickad text, typ, gloves of cold resistance [+1, +2] med samma typsnitt som spelet använder, eller något. Eller kanske något handsknamn som finns i spelet på riktigt. Eller kanske inte. Och jobbigt att sticka "gloves" när vantar heter "mittens". Skulle dock ändå inte hinna sticka klart dem till jul p.g.a. måste göra andra saker hela tiden, men, ändå. Trevligt och nördigt och bra med varma vantar på vintern!

Det är ett exempel på hur man kan hitta på något att ge. Tänker mig att han skulle gilla ett par vantar i rött och svart, och nördspel gillar han också.
In i matberedaren med detta -> idé. Nu var det här väl inte en särskilt asbra idé, men ändå. [mad]


   
SvaraCitera

Jag skulle typ bli glad om jag fick en snygg skjorta [crazy]


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Vad var det för bok?

Fight Club. Han är/var läskigt besatt av filmen. [crazy]


   
SvaraCitera

Trekant med dig och någon av dina tjejkompisar.


   
SvaraCitera

Jag har hittat en najs sida där det finns massa tips på julklappar! Kolla den och se om de har något som passar. Hela grejen verkar vara julklapp till pojkvän. Känns ju rätt! Lycka till [party]

http://www.julklappar.co/


   
SvaraCitera

Niina_1997:

http://www.julklappar.co/

Parfym för män
"Detta är en julklapp som aldrig kommer gå ur tiden. Din pojkvän kommer alltid att lukta illa. Det handlar bara om hur länge du lämnar honom ensam. Det kanske ser ut som en julklapp till honom men i själva verket handlar det om att du ger dig själv en. Nu slipper du skämmas för att han luktar lite unket."

Text innehållet fick mig att skratta till ordentligt. [bigsmile][love]


   
SvaraCitera

Dick in a box. Eller vänta...


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad vet du om honom egentligen? Kanske ta reda på hans intressen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag designade en gravyr på en korthållare till min killkompis. Tror han kommer gilla den. Laddade upp egen bild men det finns en del färdiga symboler.

Gå in på Planbok.nu

Image

[crazy]

Order22958.png


   
SvaraCitera
zIGGE

Buddah:

Butt plug

hahah


   
SvaraCitera

avsugning


   
SvaraCitera
zIGGE

Uppblåsbar knull-får?


   
SvaraCitera